Anglicko-slovenský slovník komunikácie, public relations a marketingu

English-Slovak Dictionary of Communications, Public Relations, and Marketing

 DOMOV

  A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Náš glosár čerpá z týchto hlavných zdrojov:

  1. Dictionary - American Marketing Association - https://www.ama.org/resources/Pages/Dictionary.aspx
  2. Glossary of Marketing Terms and Definitions - https://www.thebalance.com/marketing-terms-and-definitions-2295418
  3. BELAN, K. (2012). Top 20 New Marketing Terms Which Have Gained Popularity in 2012. http://popsop.com/2012/12/top-20-new-marketing-terms-which-have-emerged-or-gained-popularity-in-2012
  4. Publikácia Glossary of Public Relations terms in 7 Languages, ktorú v sedemdesiatych rokoch pripravila Európska konfederácia public relations (CERP) ako pracovný slovník na harmonizáciu terminológie PR v Európe. Túto brožúrku opäť vydalo v roku 1988 vydavateľstvo Hollis Directories Ltd. Túto časť nášho glosára spracoval Dr. Emil Pícha, bývalý výkonný riaditeľ ProPublica.
  5. Anglicko-maďarský a maďarsko-anglický slovník PR (Angol-magyar, magyar-angol PR szótár) od Györgya Táboriho a Gábora Sarlósa,  ktorý v roku 1996 vydala maďarská firma PeppeR.
  6. Study Guide For the Accreditation in Public Relations (APR) Examination.
  7. LESLEY, P. (ed.) (1991) The Handbook of Public Relations and Communications (4th ed.). McGraw-Hill 1991.
  8. SEITEL, F. P. (2001). The Practice of Public Relations. 8th ed. Prentice Hall 2001.
  9. SEITEL, F. P. (1995). The Practice of Public Relations. 6th ed. Prentice Hall 1995.
  10. SEITEL, F. P. (2011) The Practice of Public Relations. 11th ed. Prentice Hall 2011. International Edition. ISBN 10: 0-13-705831-4; ISBN 13: 978-0-13-705831-0.
  11. BERKOWITZ, E. N. - KERIN, R. A. - HARTLEY, S. W. - RUDELIUS, W. (1997). Marketing. 5th ed. Irwin, McGraw-Hill 1997.
  12. BERKOWITZ, E. N. - KERIN, R. A. - HARTLEY, S. W. - RUDELIUS, W. (2000). Marketing. 6th ed. Irwin, McGraw-Hill 2000.
  13. BASKIN, O. W. - ARONOFF, C. E. (1988). Public Relations. Dubuque 1988.
  14. WOLF, S. (2001). Erstes Deutsch-Slowakisches Marketing Lexikon. Prvý nemecko-slovenský marketingový lexikón. Bratislava : Stimul 2001.
  15. Kotler, P. & Armstrong, G. (2008). Principles of Marketing (12th ed.) Upper Saddle River, NJ : Pearson Education 2008.
  16. KITA, J. et al. (2010). Marketing. Bratislava : Iura Edition 2010. ISBN 978-80-8078-327-3
  17. KRIŽANOVÁ, A. et al (2010). Medzinárodný marketing. Žilina : Georg 2010. ISBN 978-80-89401-13-0
  18. KARVAŠ, J., (nedatované). Anglicko-slovenský slovník podnikateľných, obchodných, manažerských a marketingových výrazov. Bratislava : Uniapress. 80. s ISBN 80-85313-22-7
  19. Rozličné ďalšie pramene, vrátane každodenného života a praxe profesie.

Ivan Žáry

 

  A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

© Copyright Ivan Žáry 1997-2019: Reprodukcia na nekomerčné účely povolená za predpokladu uvedenia zdroja. E-mail: ivan.zary@rmail.sk,