F

 

Literatúra je zoradená podľa abecedy. Kliknite na príslušné písmeno a otvorí sa vám osobitná stránka.

A B C D E F G H CH I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

DOMOV

bullet 
FAIRCHILD, M.: Jak zjistit skutečnou hodnotu v public relations. Praha, APRA 1999. 50 s.
bullet 
FANG, I. E.: The "Easy Listening Formula". Journal of Broadcasting, 11, Winter 1966-67, No. 1.
bullet 
FARQUHAR, H. H.: The Anomaly of Functional Authority at the Top. Advanced Management, 7, No. 2, 1942.
bullet 
FEARN-BANKS, K.: Crisis Communication: A Casebook Approach. Mahwah, NJ, Lawrence Erlbaum Associates 1996.
bullet 
FECKO, M.: Transparentná cesta zmeny. V dnešnom podnikateľskom prostredí nie je oblasť public affairs pre firmy možnosťou, ale nevyhnutnosťou, ak má spoločnosť záujem aktívne sa zapájať do diskusie o prostredí, v ktorom funguje , a ktoré je zároveň dôležitou podmienkou jej úspechu na trhu. Stratégie – príloha Podlinkové aktivity, 12, 2005, No 4, p. 10.
bullet 
Federal Civilian Workforce Statistics: Employment and Trends. Washington, DC, Government Printing Office, August 1997.
bullet 
Federal Civilian Workforce Statistics: Occupations of Federal White-Collar and Blue-Collar Workers. Washington, DC, Government Printing Office, September 30, 1995.
bullet 
FEKETE, R. – JAŠŠO, M.: CI na „informačnej diaľnici“. Stratégie, 2000, No 11, p.18.
bullet 
FELLOWS, D. W. - FREEMAN, A. A.: This way to the Big Show. New York, Viking 1936. Halycon House 1938.
bullet 
FERGUSON, D.: A Practitioner Looks at Public Relations Education, 1987 Vern C. Schranz Distinguished Lecture in Public Relations. Muncie, IN, Ball State University.
bullet 
FERGUSON, S. D.: Researching the Public Opinion Environment, Theories & Methods. Thousand Oaks. CA. Sage Publications. 2000.
bullet 
FESTINGER, L. A.: A Theory of Cognitive Dissonance. New York. Harper & Row. 1957.
bullet 
FIELDS, G.: In era of the supermerger, rules have changed. Miami Herald, April 8, 1998, p. 1.
bullet 
FINK, A.: How to Analyze Survey Data. The Survey Kit. Thousand Oaks, CA, Sage Publications 1995.
bullet 
FINK, A. - KOSECOFF, J. B.: How to Conduct Surveys: A Step by Step Guide. 2nd ed. Thousands Oaks, CA. Sage Publications, Inc. 1998.
bullet 
FINLEY, M.:  The New Meaning of Meetings. Communication World, 8, 1991, No. 4.
bullet 

Firmy jsou méně otevřené vůči médiím. Komunikační otevřenost firem vůči médiím v ČR se podle zástupců sdělovacích prostředků za poslední čtyři roky snížila. Marketing Magazine, 2004, No 11, p. 54.

bullet 

Firmy sa začínajú brániť mailovému ohováraniu. SME, 13, 2005, No 5, p. 1.

bullet 
FISHER, R. W.: The Future of Energy. The Futurist, 31, 1997, No. 5.
bullet 
FISHMAN, S. 2004. The Copyright Handbook. Berkeley, CA : Nolo, 2004.
bullet 
FISHWICK, M.: American Heroes: Myths and Realities. Washington, DC, 1954.
bullet 
FITZPATRICK, K. R. : Public Relations and the Law: A Survey of Practitioners. Public Relations Review, 22, 1996, No. 1, p. 1-8.
bullet 
FITZPATRICK, K. R. : The Role of Public Rlations in the Institutionalization of Ethics. Public Relations Review, 22, 1996, No. 3.
bullet 
FITZPATRICK, K. R. : The Court of Public Opinion. Texas Lawyer, 1996, September 30, p. 30.
bullet 
FITZPATRICK, K. R. - RUBIN, M. S.: Public Relations vs. Legal Strategies in Organizational Crisis Decisions. Public Relations Review, 21, 1995, No. 1, p. 21-33.
bullet 
Fitzwater spomína: súboje, intrigy a slzy v Bielom dome. Národná obroda 28. augusta 1995, p. 7.
bullet 

FIŤMOVÁ, M.: Lobing bude legitímny nástroj. Mesiace bol pripravovaný slovenský zákon o lobingu, ktorý uzrel svetlo sveta v marci 2005 v medzirezortnom pripomienkovacom konaní. Ak bude schválený, stane sa SR prvou krajinou EÚ, ktorá bude mať komplexnú lobingovú legislatívu. Stratégie – príloha Podlinkové aktivity, 12, 2005, No 4, p. 10.

bullet 

FIŤMOVÁ, M.: Lobing ako legitímne povolanie. SME, 13, 2005, No 28, p. 16.

bullet 
Flack Attack: The Post Spurns P.R. Wolves. Time, May 10, 1982.
bullet 
FLADER, S.: Thinking Like a Mountain. Columbia, University of Missouri Press 1974.
bullet 
Fleishmann-Hillard lídrom svetových PR. S medziročným nárastom príjmov o takmer 61% sa vedúcou spoločnosťou svetového PR priemyslu za uplynulý rok stala agentúra Fleishman-Hillard Inc. Stratégie, 8, 2001, No 6, p.14.
bullet 
FLESCH, R.: How to Write Plain English: A Book for Lawyers and COnsumers. New York, Harper & Row 1979.
bullet 
FLOYD, B. P.: Profile. The Chronicle of Higher Education, April 10, 1998.
bullet 
FOERSTER, H. Von - ZOPF, G. W.  (ed.): Principles of Self-organization. New York, Pergamon Press 1962.
bullet 
FOMBRUN, D. J. - VANRIEL, R.: Frame and Fortune: How Successful Companies Build Winning Reputations. Upper Saddle River. NJ. Financial Times Prentice Hall. 2004.
bullet 
FORBES, P. S.: Pro test. Public Relations Journal, 43, 1987, No. 9, p. 6-7.
bullet 
FORBES, P. S.: Applying Strategic Management to Public Relations. Public Relations Journal, 48, 1992, No. 3.
bullet 
FORET, M.: Komunikace s veřejností. Brno, Masarykova univerzita 1994, 206 s.
bullet 

FORGÁCS, D.: Opozícia považuje vládne informačné aktivity za propagandu. Martin Danko: Dôchodkovú reformu majú občania spoznať skôr, ako sa začnú súkromné reklamné kampane. – Národná obroda, 15, 2004, No 206, p. 2.

bullet 
FORNEY, T. M.: The New Communication Technology. Public Relations Journal, 38, 1982, No. 3.
bullet 
FORTE, R.: More Communicators Get the Ax. The Communicator. October-November 1991.
bullet 
FOSTER, L. G.: 10 CEOs Send a Message to Public Relations. The Public Relations Strategist, 1, 1995, No. 1, p. 8.
bullet 
FOSTER, T. R. V.: 101 Ways to get Great Publicity. London, Kogan Page 1993. 114 s.
bullet 
FOWLER, F. J. Jr.: Survey Research Methods. 2nd ed. Newbury Park, CA, Sage Publications 1993.
bullet 
FOX, J. F.: The Politicizing of the Chief Executive. Public Relations journal, 38, 1982, No. 8.
bullet 
FOX, S.: The Mirror Makers. New York, Morrow 1984.
bullet 
FOXWORTH, M. F.: African-American Achievements in Public Relations. Public Relations Journal, 47, 1991, No. 2.
bullet 
FREDRICKSON, J. W. (ed.): Perspectives on Strategic Management. New York, Harper Business Division of Harper & Row 1990.
bullet 
Freedom of Information Act, 5 U.S.C. sec. 552 (1966)
bullet 
FREEMAN, G.: Springfield´s New Take on City Hall. Public Management, 78, 1996, No. 6.
bullet 
FREEMANTLE, D.: Buzz. 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům. Praha : Management Press 2008. 128 s.
bullet 
FREITAG, A. R.: PR Planning Primer: Bite-Sized Morsels Make It Simple. Public Relations Quarterly, 43, 1998, No. 1.
bullet 
FRENCH, Ch. W. (ed.): The Associated Press Stylebook and Libel Manual. Harper Collins Publishers 2002.
bullet 
FREY, P. (2008). Marketingová komunikace: To nejlepší z nových trendů. 2 rozšíř. vyd. Praha : Management Press. 204 s. ISBN 978-80-7261-160-7
bullet 
FRIČOVÁ, Z.: Pripomienkovať by nemali len privilegovaní. Diskusie pri tvorbe zákonov zrejme upravia aj zákonom. Povinnosti vyplývajúce z uznesenia vlády totiž nie sú dostatočne vymožiteľné. Trend, 13, 2003, No 19, p.36.
bullet 
FRIEDMAN, M. M.: Family Nursing: Research, Theory and Practice. 4th ed. Stamford, CT, Appleton & Lange 1998.
bullet 
FRY, E.: Fry´s Readability Grap: Clarifications, Validity, and Extension to Level 17. Journal of Reading, 21, 1977, No. 3.
bullet 
FRY, S. L.: Century-Old Hospital Complex Repositioned as Medical Center. Public Relations Journal, 47, 1991, No. 8.
bullet 
Fund Prospectus in Plain English? (Associated Press). San Diego Union-Tribune, February 8, 1998, sec. 1, p. 3.
bullet 
FUZAK, L.: Oblbovanie za naše peniaze. Lubo Fuzak o drzosti a nekompetentnosti PR agentúr. Live!, 1, 2004, No 9, p. 49.

 

 Literatúra je zoradená podľa abecedy. Kliknite na príslušné písmeno a otvorí sa vám osobitná stránka.

A B C D E F G H CH I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

DOMOV