M

 

Literatúra je zoradená podľa abecedy. Kliknite na príslušné písmeno a otvorí sa vám osobitná stránka.

A B C D E F G H CH I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

DOMOV

bullet 

MACHKOVÁ, Hana: Mezinárodní marketing. Praha : VŠE 2003.

bullet 

MACHKOVÁ, Hana – SANTO, Alexej – ZAMYKALOVÁ, Miroslava a kol.: Mezinárodní obchod a marketing (Praktická výkladové encyklopedie). Grada 2002.

bullet 
MACK, Ch. S.: Lobbying and Political Action. In: Practical Public Affairs. ed. Dennis.
bullet 
MACNEIL, R.: The Right Place at the Right Time. Boston, Little Brown 1982.
bullet 
MACNAMEE, B. - MCDONELL, R.: The marketing casebase: Short examples of marketing practice. 1995, 240 s.
bullet 
MAGGART, L.: Bowater Incorporated - A Lesson in Crisis Communication. Public Relations Quarterly, 39, 1994, No 3, p. 29.
bullet 

Magistrát chce vytvoriť nový imidž mesta. SME, 13, 2005, No 10, p. II.

bullet 
MAIBACH, E. - PARROTT, R. L. (ed.): Designing Health Messages: Approaches from Communication Theory and Public Health Practice. Thousand Oaks, CA, Sage Publications 1995.
bullet 
MAISTER, D. H.: Managing the Professional Service Firm. New York, Free Press 1993.
bullet 

MAJCHRÁK, J.: Zákon o lobingu vytvára dve kasty lobistov. Hospodárske noviny, 13, No 130, p. 2.´

bullet 
MAKAROVÁ, X.: Kampaň na penzie spustia letáky. Pravda, 14, 2004, No 206, p. 21.
bullet 
Making Health Communication Programs Work:  Planner´s Guide. U. S. Department of Health and Human Services. Office of Cancer Communications. National Institutes of Health Publication 1989. No. 89-1493.
bullet 
Managing Tidal Wave of Corporate Disclosure. Business Wire Newsletter, April 2002.
bullet 
MANHEIM, J. B.: The Death of a Thousand Cuts: Corporate Campaigns and the Attack on the Corporation. Mahwah. NJ. Lawrence Erlbaum Associates. 2000.
bullet 
MANHEIM, J. B.: Biz- War and the Out-of-Power Elites: The Progressive-Left Attack on the Corporation. Mahwah. NJ. Lawrence Erlbaum Associates. 2004.
bullet 
MÁLEK, D.: Bártíková: Pokud budou i ozdobou, bude mě to těšit. Lidové noviny 12.8.2000, p. 3.
bullet 
MANKIEWICZ, F.: From Lippmann to Letterman: The 10 Most Powerful Voices. In: The Opinion Makers. Special issue of Gannett Center Journal, 3, 1989, No. 2.
bullet 
MARCHAND, R.: Creating the Corporate Soul: The Rise of Public Relations and Corporate Imagery in American Big Business. Berkley and Los Angeles. University of California Press. 2001.
bullet 
MARCONI, J.: Public Relations: The Complete Guide. Mason, OH. Thompson South_Western 2004.
bullet 
MARSHALL, A.: Big Spender: Pickett´s Mailings Cost $205,000. Virginian-Pilot, April 1, 1992.
bullet 
MARSHALL, L.: The Autorship of Jackson´s Bank Veto Message. Mississippi Valley Historical Reiew, vol. L, 1963, December. 
bullet 
MARSTON, J. E.: The Nature of Public Relations. New York. McGraw-Hill 1963.
bullet 
MARTEL, M.: Last Word: Communication Leadership. The Public Relations Strategist, 4, 1998, No. 2.
bullet 
MARTINEZ, M. N.: The Proof is in the Profits. Working Mother, 20, 1997, No. 5.
bullet 
MARTINSON, D.: Enlightened Self-Interest Fails as an Ethical Baseline in Public Relations. Journal of Mass Media Ethics, 9, 1994, No. 2.
bullet 
MARTINSON, D.: Ethical Public Relations Practitioners Must Not Ignore Public Interest. Journal of Mass Media Ethics, 10, 1995, No. 4.
bullet 
MARUŠÁK, D.: Najkrajšie je pomáhať iným. Slovenská Republika, 5, 1997, No. 222, p. II.
bullet 
MASÁR, I.: Rozličnosti. Public relations. Kultúra slova, 30, 1996, no. 4, p. 221-223.
bullet 
MASLOW, A.: Motivation and Personality. New York. Harper & Row. 1954.
bullet 
MASTERS, M. F.: Unions at the Crossroads: Strategic Membership, Financial, and Political Perspective. Westport, CT, Quorum Books 1997.
bullet 
MASTERTON, J.: Discovering Database: On-Line Services Put Research at Practitioner´s Fingertips. Public Relations Journal, 48, 1992, No. 11.
bullet 
MATULA, P.: Infokampaň o euroústave – Slovensku stačí pár miliónov. O obsahu euroústavy sa môžete dozvedieť z internetu, CD nosičov, brožúr či konferencií. Hospodárske noviny, 13, 2005, No 34, p. 2.
bullet 
MAURER, Ch. - SHEETS, T. E. (ed.): Encyclopedia of Associations. 33rd ed. Detroit, Gale Research 1998. http://www.gale.com 
bullet 

MAZÁG, M.: Armáda má nový imidž. Po nie celkom vydarenej letnej regrutačnej kampani našej armády sa do médií dostáva nová imidžová kampaň. Aké sú jej ciele? Stratégie, 11, 2004, No 11, p. 27.

bullet 
MAZÁG, M.: Keď chýba odbornosť. Ako sa k svojmu prvému významnému projektu – predreferendovej kampani – postavilo Česko i Slovensko? Stratégie, 10, 2003, No 4, p.26.
bullet 
MAZÁG, M.: Štát sa komunikovať ešte len učí. Aká je podľa Tatiany Rosovej, poradkyne premiéra pre výskumy verejnej mienky a komunikácie na Úrade vlády SR predreferendová kampaň? – Stratégie, 10, 2003, No 4, p. 27.
bullet 
McALEAVY, T. M., Survey: Ethics Abuses on Rise, The Record, October 13, 2005, B1.
bullet 
McCARTNEY, R. T.: Forecast 1992: Gain Community Support. Public Relations Journal, 48, 1992, No. 1.
bullet 
McCOMBS, M. E. - SHAW, D. L.: The Agenda-Setting Function of Mass Media. Public Opinion Quarterly, 36, 1972, No. 2.
bullet 
McCOMBS, M. E. - SHAW, D. L. - WEAVER, D. L.: Communication and Democracy: Exploring the Intellectual Frontiers in Agenda-Setting Theory. Mahwah. NJ. Lawrence Erlbaum. 1997.
bullet 
McCOMBS, M. E. - EINSEIDL, E. - WEAVER, D. Contemporary Public Opinion: Issues and the News. Hillsdale, NJ, Lawrence Erlbaum Associates 1991.
bullet 
McDONALD, F.: Insull. Chicago, University of Chicago Press 1962.
bullet 
McELREATH, M. P.: Managing Systematic and Ethical Public Relations Campaigns. 2nd ed. Madison, WI, Brown & Benchmark Publishers 1996.
bullet 
McLEOD, J. M. - CHAFFEE, S. H.: Interpersonal Approaches to Communication Research. In: Interpersonal Perception and Communication. ed. CHAFFEE, S. H. - McLEOD, J. M. American Behavioral Scientist, 16, 1973, No. 4.
bullet 
McLOUGHLIN, B.: Communicate with Power 2000. McLoughlin Multimedia Publishing 2000.
bullet 
McLUHAN, M.: Understanding Media: The Extensions of Man. New York, McGraw-Hill 1965.
bullet 
McMASTERS, P.: Journalists Aren´t Winning Their Gulf War. The Quill, 79, 1991, No. 2.
bullet 
McPHAIL, T. L.: Global Communications: Theories, Stakeholders, and Trends. 2nd ed. Malden. MA. Blackwell Publishing. 2006.
bullet 
Media Coverage of Health Care Rebounds. Issue Scan, 3, 1993, N. 1.
bullet 
MEIDEN, A. van den: Foreword to Milenko D. Djuric Public Relations: The Key to a Successful Appearance on the Market. Belgrade, marketing Research Institute 1992.
bullet 
Membership Directory 1998. New York, Arthur W. Page Society 1998.
bullet 
MENDELSOHN, H.: Why Information Campaigns Can Succeed. Public Opinion Quarterly, 37, Spring 1973.
bullet 
MERRILL, J. C.: Global Elite: A Newspaper Community of Reason. In: World Media. Special issue of Gannett Center Journal, 4, 1990, No. 4.
bullet 
MESÁROŠ, Ľ. – ŠTEFKO, R.: Specific Features of Public Administration Management and the Analysis of Public Relations Position in the Bodies thereof. In: Zborník z medzinárodnej konferencie Súčasné trendy v managemente. Bratislava, Fakulta managementu UK 1998, III-9.
bullet 
MIDDLETON, K. R. - CHAMBERLIN, B. F. - BUNKER, M. D.: The Law of Public Communication, 4th ed. New York, Longman 1997.
bullet 
MIDDLETON, V. T. C.: Marketing in travel and tourism. 1994, 393 s.
bullet 

Mierny rast. Kvalifikovaný odhad veľkosti trhu PR hovorí o 210 mil. Sk v čistých prijatých honorároch za PR služby. Stratégie – príloha Podlinkové aktivity, 12, 2005, No 4, p. 4.

bullet 
Miesto pre PR. Septembrový okrúhly stôl APRSR sa venoval využitiu nástrojov PR v marketingovej komunikácii a komunikácii značky. Stratégie, 1999, no. 10, p. 14.
bullet 
MICHALÍKOVÁ, M.: Aby sa potešili všetci. Public relations (PR) je delikátny a presný obchod s informáciami. Ako pri všetkých obchodoch možno aj tu nájsť niekoľko ciest, ako ho realizovať. Profit, 1999, No. 45, p. 49.
bullet 
MICHALÍKOVÁ, M.: Hráte hru? Stručný úvod k lobingu. SME – príloha Poradenstvo, 11, 2003, No 230, p. 10.
bullet 
MICHLÍK, M.: Odhalenie neetických postupov v médiách. Pokiaľ sa bude naďalej presadzovať prax nezákonného platenia za redakčné materiály, verejnosť nikdy nebude môcť veriť tomu, čo číta. Hospodárske noviny, 10, 2002, No 168, p.23.
bullet 
MICHLÍK, M.: O PRaktiku – načo je? – Marketing Magazine, 2003, No 4, p.18.
bullet 
MICHLÍK, M.: Ako uspokojiť hlad po informáciách. Manažér zodpovedný za vzťahy s médiami musí rešpektovať etické pravidlá. Hospodársky denník, 5, 2003, No 100, p.13.
bullet 
MICHLÍK, M.: Slovenský mediálny trh ( a čo ďalej?). Marketing Magazine, 2003, No 5, p. 4.
bullet 
MICHLÍK, M.: Vzťah PR manažéra a médií ( najdôležitejším aspektom je profesionalita). Marketing Magazine, 2003, No 6, p. 4.
bullet 
 
bullet 
MIKUŠOVÁ, M.: Keď vypukne kríza. Slovenský Profit, 6, 1998, No.4, p.18.
bullet 
MILLER, D. C.: Handbook of Research Design and Social Measurement. 5th ed. Newbury Park, CA, Sage Publications 1991. 
bullet 
MILLER, J. G.: Living Systems. New York, McGraw-Hill Book Company 1978.
bullet 
MILLER, W.: A View from the Inside: Brainwaves and Television Viewing. Journalism Quarterly, 62, 1985, No. 3.
bullet 
MIRALDI, R.: Charles Edward Russell: Chief of the Muckrakers. Journalism & Mass Communication Monographs, 150, 1995, April.
bullet 
MIŠINOVÁ, A.: PR v službách zdravotníctva. Stratégie, 2000, No 10, p.15.
bullet 
MITCHELL, B.: Alexander Hamilton: Youth to Maturity, 1755-1788. New York, Macmillan 1957.
bullet 
MITROFF, I. I. - WARREN, B.: The Unreality Industry: The Deliberate Manufacturing of Falsehood and What It Is Doing to Our Lives. London. Oxford University Press. 1993.
bullet 
MOCK, J. O. - .LARSON, C.: Words That Won the War. Princeton, Princeton University Press 1939.
bullet 
MONGE, P. R.: Systems Theory and Research in the Study of Organizational Communication: The Correspondence Problem. Human Communication Research, 8, Spring 1982.
bullet 
MOON, G. A. II:George F. Parker: A "Near Miss" as First White House Press Chief. Journalism Quarterly, 41, 1964, Spring.
bullet 
MOORE, R. L. - FARRAR, R. - COLLINS, E.: Advertising and Public Relatons Law. Mahwah, NJ, Lawrence Erlbaum Associates 1997.
bullet 
MOORE, R. L.: Mas Communications Law and Ethics. Mahwah, NJ : Lawrence Erlbaum Associates, 1999.
bullet 
MOORE, T. et al: Communications Effectiveness of Corporate Web Sites. Washington, Public Affairs Group 1997. 100 s.
bullet 
MORGAN, D.: The Capital Press Corps: Newsmen and the Governing of New York State. Westport, CT, Greenwood Press 1978.
bullet 
MORIARTY, S. E.: PR and IMC: The Benefits of Integration. Public Relations Quarterly, 39, 1994, No 3, p. 38-44.
bullet 
MORISON, S. E.: The Founding of Harvard College. Cambridge, Harvard University Press 1935.
bullet 
MORRISEY, G. L.: Management by Objectives and Results for Business and Industry. 2nd ed. Reading, MA, Addison-Wesley Publishing 1982.
bullet 
MORTON, L. P.: Segmenting Publics by Lifestyles. Public Relations Quarterly. 1997, Fall. p. 46-47..
bullet 
MORTON, L. P.: Targeting Minority Publics. Public Relations Quarterly, 42, 1997, No. 2.
bullet 
MORTON, L. P.: Public Relations Publications. Wadsworth Inc. 1998.
bullet 
MOSCOVICI, S.: Silent Majorities and Loud Minorities. Communication Yearbook. 14. 1991. p. 298-308.
bullet 
MOSTEN, F. S.: Mediation Career Guide. A Strategic Approach to Building a Successful Practice. San Francisco. Jossey-Bass. 2001.
bullet 
MOTT, P.: New King of the Hill. The Quill, 79, 1991, No. 2.
bullet 
Možno veriť PR agentúram? Stratégie, 8, 2001, No 1, p.14.
bullet 

MÔCIKOVÁ, R.: Ako merať imidž? Imidž je ťažko definovateľná veličina. Aké metódy a s akými obmedzeniami sa dajú na jeho meranie použiť? Stratégie, 12, 2005, No 2, p. 10.

bullet 

MÔCIKOVÁ, R.: Aká bude kampaň? Aj keď dôchodkové správcovské spoločnosti môžu podľa zákona začať s reklamnou kampaňou od novembra tohto roku, väčšina ich zakladateľov nečakala a už teraz masíruje povedomie verejnosti o spojení svojich značiek s dôchodkami a penzijnými fondmi. Stratégie, 11, 2004, No 9, p. 14.

bullet 

MÔCIKOVÁ, R.: Budúcnosť vo vlastných rukách... tak znie odkaz informačnej kampane o novom dôchodkovom systéme ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny z dielne VYV PR. Akú stratégiu si pri jej koncipovaní agentúra zvolila? Stratégie, 11, 2004, No 10, p. 12.

bullet 

MÔCIKOVÁ, R.: Rhodos 2004. Združenie Rhodos ČR, televízia TA3 a reklamná agentúra CD – Ogilvy & Mather vyhlasujú 1. ročník ceny Rhodos o najpôsobivejší imidž značky podľa hodnotenia top manažérov na Slovensku. Stratégie, 11, 2004, No 10, p. 16.

bullet 

MÔCIKOVÁ, R.: Koľko prinesie reforma reklamnému trhu? Koľko peňazí prinesie kampaň dôchodkových správcovských spoločností reklamnému trhu? Stratégie, 11, 2004, No 9, p. 12.

bullet 
MÔCIKOVÁ, R.: Kto má najlepší imidž? Premiérový ročník súťaže Rhodos 2004 – cena za najlepší imidž, už pozná svojich víťazov. Stratégie, 11, 2004, No 12, p. 12.
bullet 
MÔCIKOVÁ, R.: Ako sa uplatnili české PR značky? Stratégie, 9, 2002, No 8, p.10.
bullet 
MÔCIKOVÁ, R.: Nie je lobista ako lobista! Aj keď je lobing v súčasnosti veľmi moderným slovom, na Slovensku sa až nebezpečne zdémonizoval a skôr sa považuje za synonymum klientelizmu a korupcie. Stratégie, 9, 2002, No 5, p.10.
bullet 
MÔCIKOVÁ, R.: Informácia, alebo reklama? Stratégie, 8, 2001, No 9, p.10.
bullet 
MÔCIKOVÁ, R.: Cieľom je prvá päťka. Stratégie, 8, 2001, No 2, p.15.
bullet 
MÔCIKOVÁ, R.: Zmierovacia komisia nemá čo zmierovať. Hovoríme s Ivanom Žárym, predsedom zmierovacej komisie APR SR a generálnym riaditeľom ProPublicum PR, s.r.o. Stratégie, 8, 2001, No 4, p.17.
bullet 
MÔCIKOVÁ, R.: Je to úplatok alebo darček? Kde sú hranice medzi úplatkom a pozornosťou? Stratégie – príloha Podlinkové aktivity, 8, 2001, No 4, p.4.
bullet 
MÔCIKOVÁ, R.: Ukážte peniaze v trezore! VÚB sa stala ďalšou obeťou vykonštruovaných fám. Ako sa s nimi vyrovnala? Stratégie, 10, 2003, No 4, p. 20.
bullet 
MÔCIKOVÁ, R.: Kde sú hranice? Ako by ste definovali PR agentúru? Čo možno od pravej PR agentúry očakávať a čo nie? Kde by ste zaradili event manažment? Stratégie – príloha Stratégie plus – Podlinkové aktivity, 10, 2003, No 4, p.6.
bullet 
MÔCIKOVÁ, R.: Monarch v službách PR. Agentúra Monarch, a. s., založila spoločnosť Monarch PR, s. r. o., orientovanú na služby v oblasti public relations. Stratégie, 10, 2003, No 12, p. 13.
bullet 
MÔCIKOVÁ, R.: Kto mlčí, ten svedčí? Aj na značkových pumpách sa predáva nekvalitný benzín, tvrdí Slovenská obchodná inšpekcia. Čo na to predajcovia? Nič – tí zatiaľ namiesto protiargumentov uprednostnili mlčanie. Prečo? Stratégie, 11, 2004, No 3, p.12.
bullet 
MÔCIKOVÁ, R.: Produktové PR alebo spam? PR agentúry považujú informácie o produktových novinkách za službu verejnosti, postoj vydavateľstiev k ich zverejňovaniu je však rôzny. Najčastejšie ich považujú za komerčnú informáciu a odmietajú im venovať redakčný priestor. Stratégie – príloha Podlinkové aktivity, 11, 2004, No 4, p. 6.
bullet 
MÔCIKOVÁ, R.: Dara sa zasnúbila! Hokejista Dušan Pašek ml. požiadal o ruku Daru Rolins na Valentínskej párty Siemens mobile. Alebo príbeh celebrít, atraktívny pre bulvárne médiá, ako nástroj PR práce pre komerčného klienta. Stratégie, 11, 2004, No 4, p. 10.
bullet 
MÔCIKOVÁ, R.: Nerobte event pre event! Robte ho presne pre toho, komu je určený a oveľa adresnejšie, ako kedykoľvek predtým. Stratégie, 11, 2004, No 4, p. 22.
bullet 
Mŕtve duše pre PR agentúry? Stratégie, 1998, No.7, p.16.
bullet 
MS&L, JSL of Atlanta Settle Lawsuit. Jack O´Dwyer´s Newsletter, 30, 1997, No. 13, p. 7.
bullet 
MUNDI, A.: Libel Suit Takes Aim at Print Reporter´s Words on TV. Washington Post, December 14, 2004, AO1.
bullet 
MURPHY, P.: Chaos Theory as a Model for Managing Issues and Crises. Public Relations Review, 22, No. 2 (Summer 1996).
bullet 
MUTZ, D. C. - SOSS, J.: Reading Public Opinion: The Influence of News Coverage on Perceptions of Public Sentiment. Public Opinion Quarterly, 61, 1997.
bullet 

MÚČKA, F.: Kto – a ako – skladá obraz firmy v médiách. Tradičné formy oslovovania čitateľov, poslucháčov a divákov nezaberajú, inovácie chýbajú aj sektoru marketingu a médií. Trend, 14, 2004, No 25, p. 22.

bullet 

MÚČKA, F.: PR agentúry chcú žiť z novinárov čoraz menej. Od agentúr public relations sa naďalej očakáva skôr jednorazová angažovanosť ako stratégia. Trend, 15, 2005, 11, p. 26.

bullet 

MÚČKA, F.: PR talianskeho Terstu neobišiel ani Slovensko. Za konanie svetovej výstavy Expo v severotalianskom meste Terst sa v Bratislave prihovoril aj Silvio Berlusconi. Trend, 14, 2004, No 48, p. 30.

bullet 
MÚČKA, F.: Podľa peoplemetrov bude menej viac. Nový spôsob merania by mal zreálniť zdanlivo nízku sledovanosť menších staníc a vedľajších vysielacích časov. Trend, 14, 2004, No 25, p. 24.
bullet 

MÚČKA, F.: Informovať o problémoch sa vyplatí, ak je jasné, ako na to. Rozhodnutie zamlčiavať vlastné chyby môže značku poškodiť viac ako samy chyby. Trend, 14, 2004, No 25, p. 26.

bullet 

MÚČKA, F.: Negatívna publicita Calgonu jeho konkurentom nepomohla. Problém, ktorý spôsobila chyba ochrancu spotrebiteľov, riešil Reckitt Benckiser trištvrte roka. Trend, 14, 2004, No 34, p. 26.

bullet 
MÚČKOVÁ, M.: Útok na banky. Stratégie, 8, 2001, No 11, p.12.

 

Literatúra je zoradená podľa abecedy. Kliknite na príslušné písmeno a otvorí sa vám osobitná stránka.

A B C D E F G H CH I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

DOMOV