R

 

Literatúra je zoradená podľa abecedy. Kliknite na príslušné písmeno a otvorí sa vám osobitná stránka.

A B C D E F G H CH I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

DOMOV

bullet 
RAMPTON, S. - STAUBER, J.: Trust Us: We´re Experts: How Industry Manipulates Science and Gambles with Your Future. New York. J. P. Tarcher/Putnam 2002.
bullet 
RANDALL, C.: The Folklore of Management. Boston, Little, Brown 1959.
bullet 
RAPOPORT, A.: General Systems Theory: Essential Concepts and Applications. Tunbridge Wells, UK, Abacus 1985.
bullet 
RAUCHER, A.: Public Relations and Business, 1900-1929. Baltimore, Johns Hopkins University Press 1968.
bullet 
RAUCHER, A. R.: Public Relations in Business: A Business of Public Relations. Public Relations review, 16, 1990, No. 3, p. 19-26.
bullet 
RAWLINS, W. K.: A Dialectical Analysis of the Tensions, Functions, and Strategic Challenges of Communication in Young Adult Friendships. In: Communication Yearbook, 12, ed. ANDERSON, J. A. Newbury Park, CA, Sage Publications 1989.
bullet 
RAYFIELD, R. - ACHARYA, E. L. - PINCUS, J. D. - SILVIS, D. E.: Public Relations Writing: Strategies and Skills. Dubuque, IA, William C. Brown Publishers 1991.
bullet 
RAYNER, J.: Managing Reputational Risk: Curbing Threats, Leveraging Opportunities. New York. John Wiley & Sons. 2003.
bullet 
RÁŽOVÁ, M.: Kto je hovorca? Stratégie, 1998, No.1, p.12.
bullet 
RECER, P.: Web pages number 320 million; search engines overhelmed. The San Diego Union-Tribune, April 3, 1998.
bullet 
REED, J. M.: Reed´s Worldwide Directory of Public Relations Organizations. 2nd ed. Washington, DC, Pigafetta Press 1991.
bullet 
REED, J. M.: Editorial. International Public Relations Review, 16, 1993, No 4, s. 1.
bullet 
REEVES, B. : Now You See Them, Now You Don´t: Demonstrating Effects of Communication Programs. Public Relations Quarterly, 28, 1983, No. 3.
bullet 
REEVES, B. - NASS, C.: The Media Equation. Cambridge, UK, Cambridge University Press 1996.
bullet 
REGESTER, M. - LARKIN, J.: Risk Issues and Crisis Management. Kogan Page 2002.
bullet 
REGIER. C. C.: The era of the Muckrakers. Chapel Hill, University of North Carolina Press 1932.
bullet 
REICH, R. B.: The Next American Frontier. New York, Times Books 1983.
bullet 
REICHLEY, A. J.: Elections American Style. Washington, The Brookings Institution 1987.
bullet 
REINHARDT, C.: Workshop: How to Handle a Crisis. Public Relations Journal, 43, 1987, No. 11.
bullet 

REISELOVÁ, E.: Ako presvedčiť masy. Ad: Presadiť reformu znamená aj efektívne ju vysvetľovať (TREND 29/2004). Trend, 14, 2004, No 37, p. 86.

bullet 
Rekordný rast v PR. Stratégie, 2000, No 4, p.17.
bullet 
RELMAN, A. S.: What Market Values Are Doing to Medicine. National Forum, 53, 1993, No. 3.
bullet 
REPPLIER, T. S.: Advertising and "The Forces of Righteousness". In: The Promise of Advertising. (ed.) SANDAGE, Ch. H. Homewood, IL, Richard D. Irwin 1961.
bullet 
REPTA, T.: Nijaká marketingová či PR firma nedokáže robiť zázraky. Národná obroda, 8, 1997, No 169, p. 9.
bullet 
REPTA, T.: Nijaká marketingová či PR firma nedokáže robiť zázraky. Národná obroda, 8, 1997, No 170, p. 9.
bullet 
REPTA, T.: Väčšine zbytočných afér politikov a podnikateľov možno predísť vhodnou komunikáciou. Národná obroda, 8, 1997, No 175, p. 5.
bullet 
REPTA, T.: Viac ako reklama jedného produktu môže imidž firmy podporiť profesionálne pripravený článok v médiách. Národá obroda, 8, 1997, No 181, p. 5.
bullet 
REPTA, T.: V modernej vykryštalizovanej spoločnosti je hovorca užitočným sprostredkovateľom, ktorý tlmí vyhrocovanie konfliktu záujmov medzi podnikom a jeho publikom. Aktuálne o profesii a pozícii hovorcu slovenského podniku. Národná obroda, 9, 1998, No.274, p.5.
bullet 
REPTA, T.: Press release treba stavať ako krátke oznamy verejnosti. Slovník public relations. Národná obroda, 9, 1998, No 280, p.5.
bullet 
REPTA, T.: Nastal vhodný čas prestať iba hovoriť o pozitívnom obraze Slovenska a začať kvalifikovane konať v jeho prospech. Začalo sa hojenie obrazu Slovenska vo svete. Národná obroda, 9, 1998, No 280, p.9.
bullet 
REPTA, T.: Public relations sú príležitosťou pre firmy, ktorým pri etablovaní na trhu už nevyhovuje propaganda ani klasická reklama. Ako ďalej v Asociácii public relations v SR. Národná obroda, 9, 1998, No 286, p.5.
bullet 
REPTA, T.: Vzťahy medzi firmami a médiami zrejme nikdy nebudú ideálne, úlohou profesionálnych public relations je však cielene ich kultivovať. Aká je a aká by mala byť politika a komunikácia slovenského podniku. Národná obroda, 9, 1998, No 292, p.5.
bullet 
REPTA, T.: Cieľom seminárov pripravených Institute for International Research v Prahe a Brne bolo prispieť k skvalitneniu podnikových vzťahov s verejnosťou. Podujatie o komunikácii v záujme efektívnej komunikácie. Národná obroda, 10, 1998, No 16, p.5.
bullet 
REPTA, T.: Mnohé firmy už vedia, že k zvýrazneniu ich imidžu viac prispeje dobrý článok v médiách ako reklama zameraná len na jeden produkt. Vzťahy s verejnosťou / Slovník public relations: subjekty mediálnej komunikácie. Národná obroda, 10, 1999, No 28, p.5.
bullet 
REPTA, T.: Aj v SR už treba lobing chápať ako špičkovú komunikačnú disciplínu. Komunikácia / Public affairs sú predovšetkým prácou s informáciami. Národná obroda, 10, 1999, No 34, p.5.
bullet 
REPTA, T.: Tlačové konferencie sú vrcholovou formou komunikácie prostredníctvom médií, v žiadnom prípade si ich netreba mýliť s bojiskom. Public relations / Kritická býva najmä voľná časť tlačovej besedy venovaná otázkam novinárov. Národná obroda, 10, 1999, No 64, p.5.
bullet 
REPTA, T.: Pri koncepčnom budovaní vzťahov s komunitou sa firma podieľa aj na verejnoprospešných projektoch, čo jej môže priniesť žiaducu publicitu. Public relations / Community Relations sú jednou zo špecializovaných komunikačných disciplín. Národná obroda, 10, 1999, No 76, p.5.
bullet 
REPTA, T.: Mediálna kampaň môže mať optimálny efekt len ako koordinovaná súčasť celého systému integrovanej marketingovej komunikácie. Public relations / PR sú veľmi silný, ale v rukách neodborníka aj dvojsečný nástroj. Národná obroda, 10, 1999, No 86, p.5.
bullet 
Reputation: The Significant Shadow. Mount Vernon Report. Vol. 3. No. 2. Spring 2005.
bullet 
REYNOLDS, R. D. Jr.: The 1906 Campaign to Sway Muckraking Periodicals. Journalism Quarterly, 56, 1979, Autumn.
bullet 
RICE, R. E. - ATKIN, Ch. K.: Public Communication Campaigns. Thousands Oaks. CA, Sage. 2000.
bullet 
RIES, A. - RIES, L.: The Fall of Advertising and the Rise of PR. New York. HarperCollins Publishers 2004.
bullet 
RICHNAVSKÁ, G.: Mestá v centre pozornosti. Ako si v zmesi multikulturalizmu zachovať vlastnú identitu? Mnohých trápi táto otázka práve teraz, keď sa staneme súčasťou zjednotenej Európy. Stratégie, 11, 2004, No 3, p. 20.
bullet 
RILEY, M. - ROEHM, F. - OSERMAN, S.: The Guide to Internet Job Searching: 1998-1999 Edition. Lincolnwood, IL. NTC Publishing Group 1998. www.ntc-cb.com; www.rileypress.com
bullet 
RIVKIN, S. - SEITEL, F. P.: Idea Wise: How to Transform Your Ideas into Tomorrow´s Innovations. New York. John Wiley & Sons. 2002.
bullet 
ROBBINS, S. P.: Organization Theory: Structure, Design, and Applications. 3rd ed. Englewood Cliffs, NJ, Prentice-Hall 1990.
bullet 
ROBINSON, A.: George Meany and His Times: A Biography. New York, Simon and Schuster 1981.
bullet 
ROBINSON, E. J.: Public Relations Research and Survey Research: Achieving Organizational Goals in a Communication Context. New York, Appleton Century-Crofts 1969.
bullet 

Ročná správa ako komunikačný nástroj. Hospodárske noviny, 13, 2005, No 18, p. 22.

bullet 
ROGERS, E. M.: Diffusion of Innovations. 3rd ed. New York, Free Press 1983.
bullet 
ROLLINS, A. B. Jr.:Roosevelt and Howe. New York, Alfred A. Knopf 1962.
bullet 
ROGERS, E. M. - DEARING, J. W. - CHANG, S.: AIDS in the 1980s: The Agenda-Setting Process for a Public Issue. Journalism Monographs, 126, 1991, April.
bullet 
ROGERS, H. C.: Walking the Tightrope: The Private Confessions of a Public Relations Man. New York, William Morrow 1980.
bullet 
ROGERS, R. W.: A Protection Motivation Theory of Fear Appeals and Attitude Change. Journal of Psychology, 91, 1975, September.
bullet 
ROGERS, R. W. - MEWBORN, C. R.: Fear Appeals and Attitude Change: Effects of a Threat´s Noxiousness, Probability of Occurence, and the Effiaciacy of Coping Responses. Journal of Personality and Social Psychology, 34, 1976, No. 1.
bullet 
ROLOFF, M. E.: Communication and Conflict. In: Handbook of Communiaction Science. ed. BERGER, Ch. R. - CHAFFEE, S. H. Newbury Park, CA, Sage Publications 1987.
bullet 
RONČÁK, I.: Reklama na reformy. SME, 11, 2003, No 157, p. 8.
bullet 
ROSCHWALB, S. A. - STACH, R. A.: Litigation Public Relations: Courting Public Opinion. Littleton, CO, Fred B. Rothman 1995.
bullet 
ROSENBERG, H.: Fighting Tooth and Claw: Ingrid Newkirk´s Combative Style and Headline-Grabbing Stunts Have Shaken Up the Animal-Rights Movement. Los Angeles Times Magazine, March 22, 1992, p. 18.
bullet 
ROSENBERG, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York, John Wiley & Sons 1995.
bullet 
ROSENBLUTH, H. F. - McFERRIN PETERS, D.: The Customer Comes Second and Other Secrets of Exceptional Service. Quill 1994. ISBN: 0688132464.
bullet 
ROSS, M.: National Directory of Newspaper Op-Ed Pages. Rhinebeck 1997.
bullet 
ROSSI, P. H. - FREEMAN, H. E.: Evaluation: A Systematic Approach, 5th ed. Newbury Park, CA, Sage Publications 1993.
bullet 
ROWAT, D. C. (ed.): The Ombudsman: Citizen´s Defender. 2nd ed. London, George Allen and Unwin 1968.
bullet 
Rozhoduje povesť inštitúcie. Stratégie, 2000, No 11, p.15.
bullet 
RUBEN, D. H.: Publicity for Mental Health Clinicians: Using TV, Radio, and Print Media to Enhance Your Public Image. New York - London, The Haworth Press.
bullet 

RUNDESOVÁ, T.: Lobujem, teda som. Približujeme sa k dobe, keď politikovi za prijatie daru či obeda môže hroziť súd. Alebo, ak nič iné, aspoň ho za takéto správanie skritizujú. Formát, 3, 2005, No 8, p. 6.

bullet 
RUOTOLO, A. C.: A Typology of Newspaper Readers. Journalism Quarterly, 65, 1988, No. 1.
bullet 
RUTLAND, R. A.: The Ordeal of the Constitution: The Antifederalists and the Ratification Struggle of 1787-88. Boston, Northeastern University Press 1983.
bullet 
RUŽIČKOVÁ, M.: Vraj (ne)treba komunikovať. Stratégie – príloha Podlinkové aktivity, 8, 2001, No 4, p.7.
bullet 
RYAN, Ch.: The master marketer. How to combine tried and tested techniques with the latest ideas to achieve spectacular marketing success. 1993, 551 s.
bullet 
RYAN, M. - MARTINSON, D. L.: Journalists and Public Relations Practitioners: Why the Antagonism? Journalism Quarterly, 65, 1988, No. 1.

 

  Literatúra je zoradená podľa abecedy. Kliknite na príslušné písmeno a otvorí sa vám osobitná stránka.

A B C D E F G H CH I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

DOMOV