R
Literatúra je zoradená podľa abecedy. Kliknite na príslušné písmeno a otvorí sa vám osobitná stránka.
A
B C
D E
F G
H
CH I
J K
L
M N
O P
Q
R S
T U
V
W X
Y Z
DOMOV
|
RAMPTON, S. - STAUBER, J.:
Trust Us: We´re Experts: How Industry Manipulates Science and Gambles with
Your Future. New York. J. P. Tarcher/Putnam 2002. |
|
RANDALL, C.: The Folklore of Management. Boston, Little, Brown 1959. |
|
RAPOPORT, A.: General Systems Theory: Essential Concepts and Applications. Tunbridge Wells, UK, Abacus 1985. |
|
RAUCHER, A.: Public Relations and Business, 1900-1929. Baltimore, Johns Hopkins University Press 1968. |
|
RAUCHER, A. R.: Public Relations in Business: A Business of Public Relations. Public Relations review, 16, 1990, No. 3, p.
19-26. |
|
RAWLINS, W. K.: A Dialectical Analysis of the Tensions, Functions, and Strategic Challenges of Communication in Young Adult
Friendships. In: Communication Yearbook, 12, ed. ANDERSON, J. A. Newbury Park, CA, Sage Publications 1989. |
|
RAYFIELD, R. - ACHARYA, E. L. - PINCUS, J. D. - SILVIS, D. E.: Public Relations Writing: Strategies and Skills. Dubuque, IA,
William C. Brown Publishers 1991. |
|
RAYNER, J.: Managing
Reputational Risk: Curbing Threats, Leveraging Opportunities. New York.
John Wiley & Sons. 2003. |
|
RÁŽOVÁ, M.: Kto je hovorca? Stratégie, 1998, No.1, p.12. |
|
RECER, P.: Web pages number 320 million; search engines overhelmed. The San Diego Union-Tribune, April 3, 1998. |
|
REED, J. M.: Reed´s Worldwide Directory of Public Relations Organizations. 2nd ed. Washington, DC, Pigafetta Press 1991. |
|
REED, J. M.: Editorial. International Public Relations Review, 16, 1993, No 4, s. 1. |
|
REEVES, B. : Now You See Them, Now You Don´t: Demonstrating Effects of Communication Programs. Public Relations Quarterly, 28,
1983, No. 3. |
|
REEVES, B. - NASS, C.: The Media Equation. Cambridge, UK, Cambridge University Press 1996. |
|
REGESTER, M. -
LARKIN, J.: Risk Issues and Crisis Management. Kogan Page 2002. |
|
REGIER. C. C.: The era of the Muckrakers. Chapel Hill, University of North Carolina Press 1932. |
|
REICH, R. B.: The Next American Frontier. New York, Times Books 1983. |
|
REICHLEY, A. J.: Elections American Style. Washington, The Brookings Institution 1987. |
|
REINHARDT, C.: Workshop: How to Handle a Crisis. Public Relations Journal, 43, 1987, No. 11. |
|
REISELOVÁ, E.:
Ako presvedčiť masy. Ad: Presadiť reformu znamená aj efektívne ju
vysvetľovať (TREND 29/2004). Trend, 14, 2004, No 37, p. 86. |
|
Rekordný rast v PR. Stratégie, 2000, No 4, p.17. |
|
RELMAN, A. S.: What Market Values Are Doing to Medicine. National Forum, 53, 1993, No. 3. |
|
REPPLIER, T. S.: Advertising and "The Forces of Righteousness". In: The Promise of Advertising. (ed.) SANDAGE, Ch. H. Homewood, IL,
Richard D. Irwin 1961. |
|
REPTA, T.: Nijaká marketingová či PR firma nedokáže robiť zázraky. Národná obroda, 8, 1997, No 169, p. 9. |
|
REPTA, T.: Nijaká marketingová či PR firma nedokáže robiť zázraky. Národná obroda, 8, 1997, No 170, p. 9. |
|
REPTA, T.: Väčšine zbytočných afér politikov a podnikateľov možno predísť vhodnou komunikáciou. Národná obroda,
8, 1997, No 175, p. 5. |
|
REPTA, T.: Viac ako reklama jedného produktu môže imidž firmy podporiť profesionálne pripravený článok v médiách. Národá
obroda, 8, 1997, No 181, p. 5. |
|
REPTA, T.: V modernej vykryštalizovanej spoločnosti je hovorca užitočným sprostredkovateľom, ktorý tlmí vyhrocovanie
konfliktu záujmov medzi podnikom a jeho publikom. Aktuálne o profesii a pozícii hovorcu slovenského podniku. Národná obroda, 9, 1998, No.274, p.5. |
|
REPTA, T.: Press release treba stavať ako krátke oznamy verejnosti. Slovník public relations. Národná obroda, 9,
1998, No 280, p.5. |
|
REPTA, T.: Nastal vhodný čas prestať iba hovoriť o pozitívnom obraze Slovenska a začať kvalifikovane konať v jeho
prospech. Začalo sa hojenie obrazu Slovenska vo svete. Národná obroda, 9, 1998, No 280, p.9. |
|
REPTA, T.: Public relations sú príležitosťou pre firmy, ktorým pri etablovaní na trhu už nevyhovuje propaganda ani
klasická reklama. Ako ďalej v Asociácii public relations v SR. Národná obroda, 9, 1998, No 286, p.5. |
|
REPTA, T.: Vzťahy medzi firmami a médiami zrejme nikdy nebudú ideálne, úlohou profesionálnych public relations je však
cielene ich kultivovať. Aká je a aká by mala byť politika a komunikácia slovenského podniku. Národná obroda, 9, 1998, No 292, p.5. |
|
REPTA, T.: Cieľom seminárov pripravených Institute for International Research v Prahe a Brne bolo prispieť
k skvalitneniu podnikových vzťahov s verejnosťou. Podujatie o komunikácii v záujme efektívnej komunikácie. Národná obroda, 10, 1998, No 16, p.5. |
|
REPTA, T.: Mnohé firmy už vedia, že k zvýrazneniu ich imidžu viac prispeje dobrý článok v médiách ako reklama zameraná len na
jeden produkt. Vzťahy s verejnosťou / Slovník public relations: subjekty mediálnej komunikácie. Národná obroda, 10, 1999, No 28, p.5. |
|
REPTA, T.: Aj v SR už treba lobing chápať ako špičkovú komunikačnú disciplínu. Komunikácia / Public affairs sú predovšetkým prácou
s informáciami. Národná obroda, 10, 1999, No 34, p.5. |
|
REPTA, T.: Tlačové konferencie sú vrcholovou formou komunikácie prostredníctvom médií, v žiadnom prípade si ich netreba mýliť
s bojiskom. Public relations / Kritická býva najmä voľná časť tlačovej besedy venovaná otázkam novinárov. Národná obroda, 10, 1999, No 64, p.5. |
|
REPTA, T.: Pri koncepčnom budovaní vzťahov s komunitou sa firma podieľa aj na verejnoprospešných projektoch, čo jej môže priniesť
žiaducu publicitu. Public relations / Community Relations sú jednou zo špecializovaných komunikačných disciplín. Národná obroda, 10, 1999, No 76, p.5. |
|
REPTA, T.: Mediálna kampaň môže mať optimálny efekt len ako koordinovaná súčasť celého systému integrovanej marketingovej
komunikácie. Public relations / PR sú veľmi silný, ale v rukách neodborníka aj dvojsečný nástroj. Národná obroda, 10, 1999, No 86, p.5. |
|
Reputation: The Significant
Shadow. Mount Vernon Report. Vol. 3. No. 2. Spring 2005. |
|
REYNOLDS, R. D. Jr.: The 1906 Campaign to Sway Muckraking Periodicals. Journalism Quarterly, 56, 1979, Autumn. |
|
RICE, R. E. - ATKIN, Ch. K.: Public Communication Campaigns.
Thousands Oaks. CA, Sage. 2000. |
|
RIES, A. - RIES, L.:
The Fall of Advertising and the Rise of PR. New York.
HarperCollins Publishers 2004. |
|
RICHNAVSKÁ, G.:
Mestá v centre pozornosti. Ako si v zmesi multikulturalizmu zachovať
vlastnú identitu? Mnohých trápi táto otázka práve teraz, keď sa staneme
súčasťou zjednotenej Európy. Stratégie, 11, 2004, No 3, p. 20. |
|
RILEY, M. - ROEHM, F. - OSERMAN, S.: The Guide to Internet Job Searching: 1998-1999 Edition. Lincolnwood, IL. NTC Publishing Group
1998. www.ntc-cb.com; www.rileypress.com |
|
RIVKIN, S. - SEITEL, F. P.:
Idea Wise: How to Transform Your Ideas into Tomorrow´s Innovations. New
York. John Wiley & Sons. 2002. |
|
ROBBINS, S. P.: Organization Theory: Structure, Design, and Applications. 3rd ed. Englewood Cliffs, NJ, Prentice-Hall 1990. |
|
ROBINSON, A.: George Meany and His Times: A Biography. New York, Simon and Schuster 1981. |
|
ROBINSON, E. J.: Public Relations Research and Survey Research: Achieving Organizational Goals in a Communication Context. New
York, Appleton Century-Crofts 1969. |
|
Ročná správa ako komunikačný nástroj. Hospodárske noviny, 13,
2005, No 18, p. 22. |
|
ROGERS, E. M.: Diffusion of Innovations. 3rd ed. New York, Free Press 1983. |
|
ROLLINS, A. B. Jr.:Roosevelt and Howe. New York, Alfred A. Knopf 1962. |
|
ROGERS, E. M. - DEARING, J. W. - CHANG, S.: AIDS in the 1980s: The Agenda-Setting Process for a Public Issue. Journalism
Monographs, 126, 1991, April. |
|
ROGERS, H. C.: Walking the Tightrope: The Private Confessions of a Public Relations Man. New York, William Morrow 1980. |
|
ROGERS, R. W.: A Protection Motivation Theory of Fear Appeals and Attitude Change. Journal of Psychology, 91, 1975,
September. |
|
ROGERS, R. W. - MEWBORN, C. R.: Fear Appeals and Attitude Change: Effects of a Threat´s Noxiousness, Probability of Occurence, and
the Effiaciacy of Coping Responses. Journal of Personality and Social Psychology, 34, 1976, No. 1. |
|
ROLOFF, M. E.: Communication and Conflict. In: Handbook of Communiaction Science. ed. BERGER, Ch. R. - CHAFFEE, S. H. Newbury
Park, CA, Sage Publications 1987. |
|
RONČÁK, I.:
Reklama na reformy. SME, 11, 2003, No 157, p. 8. |
|
ROSCHWALB, S. A. - STACH, R. A.: Litigation Public Relations: Courting Public Opinion. Littleton, CO, Fred B. Rothman 1995. |
|
ROSENBERG, H.: Fighting Tooth and Claw: Ingrid Newkirk´s Combative Style and Headline-Grabbing Stunts Have Shaken Up the
Animal-Rights Movement. Los Angeles Times Magazine, March 22, 1992, p. 18. |
|
ROSENBERG, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York, John Wiley & Sons 1995. |
|
ROSENBLUTH, H. F. - McFERRIN PETERS, D.: The Customer Comes Second and Other Secrets of
Exceptional Service. Quill 1994. ISBN: 0688132464. |
|
ROSS, M.: National Directory of Newspaper Op-Ed Pages. Rhinebeck 1997. |
|
ROSSI, P. H. - FREEMAN, H. E.: Evaluation: A Systematic Approach, 5th ed. Newbury Park, CA, Sage Publications 1993. |
|
ROWAT, D. C. (ed.): The Ombudsman: Citizen´s Defender. 2nd ed. London, George Allen and Unwin 1968. |
|
Rozhoduje povesť inštitúcie. Stratégie, 2000, No 11, p.15. |
|
RUBEN, D. H.: Publicity for Mental Health Clinicians: Using TV, Radio, and Print Media to Enhance Your Public Image. New
York - London, The Haworth Press. |
|
RUNDESOVÁ, T.:
Lobujem, teda som. Približujeme sa k dobe, keď politikovi za prijatie daru
či obeda môže hroziť súd. Alebo, ak nič iné, aspoň ho za takéto správanie
skritizujú. Formát, 3, 2005, No 8, p. 6. |
|
RUOTOLO, A. C.: A Typology of Newspaper Readers. Journalism Quarterly, 65, 1988, No. 1. |
|
RUTLAND, R. A.: The Ordeal of the Constitution: The Antifederalists and the Ratification Struggle of 1787-88. Boston, Northeastern
University Press 1983. |
|
RUŽIČKOVÁ, M.: Vraj (ne)treba komunikovať. Stratégie – príloha Podlinkové aktivity, 8, 2001, No 4, p.7. |
|
RYAN, Ch.: The master marketer. How to combine tried and tested techniques with the latest ideas to achieve spectacular
marketing success. 1993, 551 s. |
|
RYAN, M. - MARTINSON, D. L.: Journalists and Public Relations Practitioners: Why the Antagonism? Journalism Quarterly, 65,
1988, No. 1. |
|