V

 

Literatúra je zoradená podľa abecedy. Kliknite na príslušné písmeno a otvorí sa vám osobitná stránka.

A B C D E F G H CH I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

DOMOV

bullet 
VACULČIAKOVÁ, J.: Hodnotenie PR stojí na meraní reputácie. Hodnotenie PR aktivít je z metodologického hľadiska veľmi tvrdým orieškom. Je to spôsobené najmä tým, že PR aktivity a ich dopad nie je možné jednoznačne oddeliť od iných aktivít a činov spoločností, ktoré ovplyvňujú ich reputáciu. – Stratégie – príloha Stratégie plus – Podlinkové aktivity, 10, 2003, No 4, p. 8.
bullet 
VACULČIAKOVÁ, J.: Reputácia ovplyvňuje hodnotu firmy. Bleskovo zničiť roky budované renomé firmy môže aj šírenie nepravdivej správy. Trend – príloha Poradenstvo 2003, 13, 2003, No 41, p. 13.
bullet 
VADAS, M.: Firemné časopisy: čaro priamej reči. Duel, 4, 1998, No.4, p.38.
bullet 
VADINA, R.: Osem z desiatich kríz firiem je zvládnuteľných. Zlou správou je, že kríza nie je zväčša chvíľková záležitosť a môže trvať jeden až tri roky. Trend, 12, 2002, No 22, p.9C.
bullet 

VADOCZ, Š.: Veľký rozdiel! Poskytovanie komunikačných služieb v oblasti vzťahov s verejnosťou je na Slovensku veľmi mladé odvetvie. Napriek tomu je možné konštatovať, že štandardné PR agentúry, najmä tie, ktoré sú členmi APR SR, ponúkajú svoje služby na medzinárodnej úrovni, v čom sa zásadne líšia od tzv. PR butikov. Stratégie – príloha Podlinkové aktivity, 12, 2005, No 4, p. 12.

bullet 

VADOCZ, Š. – SEDÍLEK, M.: Ako hodnotiť PR? Kameňom úrazu pri vyhodnocovaní PR aktivít býva ich hodnotenie z pohľadu marketingovej komunikácie, pretože PR majú s marketingom prienik iba v skupine marketingu produktov a služieb, kde PR aktivity môžu podporovať mediálne kampane. Stratégie, 11, 2004, No 10, p. 18.

bullet 
VADOCZ, Š.: Únia naše PR neohrozí. Ako sa prejaví vstup SR do Európskej únie na slovenskom trhu public relations? Stratégie, 11, 2004, No 2, p.14.
bullet 
VADOCZ, Š.: Každá akcia plodí reakciu. Neexistuje deň, kedy by sa nevyskytla situácia, ktorej môžeme prisúdiť stav – krízová. Stratégie, 11, 2004, No 4, p. 17.
bullet 
VAJDA, M.: Between a Rock and a Hard Place: A Study of the Role and Functions of Mayoral Press Secretaries. Stillwater, Oklahoma State University 1996.
bullet 
VAJDA, M.: Hovorca medzi mlynskými kameňmi. Verejná správa, 1998, p. 18.
bullet 
VANDERVOORT, S. S.: "Big Green Brother" Is Watching: New Directions in Environmental Public Affairs Challenge Business. Public Relations Journal, 47, 1991, No. 4.
bullet 
VANLEUVEN, J. K.: Expectancy Theory in Media and Message Selection. Communication Research, 8, 1981, N o. 4.
bullet 
VANLEUVEN, J. K.: Public Relations Body of Knowledge: A Task Force Report. Public Relations Review, 13, 1987, No. 4, p. 11-18.
bullet 
VANLEUVEN, J. K.: Public Relations Body of Knowledge: A Task Force Report. Public Relations Review, 14, 1988, No. 1, p. 3-40.
bullet 
VANLEUVEN, J. K. (ed.): Special Issue: Education in Public Relations. Public Relations Review, 15, 1989, No. 1.
bullet 
VANDEN BERGH, B. G. - KATZ, H.: Advertising Principles: Choice, Challenge, Change. Lincolnwood, IL, NTC Business Books 1999.
bullet 
VARGOVÁ, J.: Korupcia nie je lobing. V USA nesmú senátori prijímať dary a lobisti musia zverejňovať príjmy. Nový čas, 10, 2000, No 83, p.10.
bullet 
VAVRO, P.: Volebná kampaň 2002: sen a skutočnosť. Politici hovoria o skromnej volebnej kampani. Odborníci na PR: To je klasická lož!!! Národná obroda, 13, 2002, No 15, p.5.
bullet 
VEATCH, R. M.: The Danger of Virtue. Journal of Medicine and Philosophy, 13, 1988.
bullet 
VELECKÝ, T.: Minister odporučil štátu súkromnú firmu. SME, 11, 2003, No 153, p. 6.
bullet 

VELECKÝ, T.: Štát na penzijnú reformu minie 1,6 miliardy. SME, 12, 2004, No 198, p. 5.

bullet 
VESELOVSKÝ, M.: Public relations: Nutnost být v popředí. Forum Scientiae, 2, No 1-3, s.12, 16.
bullet 
VRABEC, N.: O EÚ bude informovať vláda a regióny. Hospodárske noviny, 11, 2003, No 141, p. 2.
bullet 
Výber agentúr na prezentáciu Slovenska sprevádza škandál. Národná obroda, 14, 2003, No 133, p. 2.
bullet 
Vzťah poznačený nevyspelosťou trhu. Stratégie, 8, 2001, No 1, p.15.

 

  Literatúra je zoradená podľa abecedy. Kliknite na príslušné písmeno a otvorí sa vám osobitná stránka.

A B C D E F G H CH I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

DOMOV