V
Literatúra je zoradená podľa abecedy. Kliknite na príslušné písmeno a otvorí sa vám osobitná stránka.
A
B C
D E
F G
H
CH I
J K
L
M N
O P
Q
R S
T U
V
W X
Y Z
DOMOV
|
VACULČIAKOVÁ,
J.: Hodnotenie PR stojí na meraní reputácie. Hodnotenie PR aktivít je
z metodologického hľadiska veľmi tvrdým orieškom. Je to spôsobené najmä
tým, že PR aktivity a ich dopad nie je možné jednoznačne oddeliť od iných
aktivít a činov spoločností, ktoré ovplyvňujú ich reputáciu. – Stratégie –
príloha Stratégie plus – Podlinkové aktivity, 10, 2003, No 4, p. 8. |
|
VACULČIAKOVÁ,
J.: Reputácia ovplyvňuje hodnotu firmy. Bleskovo zničiť roky budované
renomé firmy môže aj šírenie nepravdivej správy. Trend – príloha
Poradenstvo 2003, 13, 2003, No 41, p. 13. |
|
VADAS, M.: Firemné časopisy: čaro priamej reči. Duel, 4, 1998, No.4, p.38. |
|
VADINA, R.:
Osem z desiatich kríz firiem je zvládnuteľných. Zlou správou je, že kríza
nie je zväčša chvíľková záležitosť a môže trvať jeden až tri roky. Trend,
12, 2002, No 22, p.9C. |
|
VADOCZ, Š.:
Veľký rozdiel! Poskytovanie komunikačných služieb v oblasti vzťahov
s verejnosťou je na Slovensku veľmi mladé odvetvie. Napriek tomu je možné
konštatovať, že štandardné PR agentúry, najmä tie, ktoré sú členmi APR SR,
ponúkajú svoje služby na medzinárodnej úrovni, v čom sa zásadne líšia od
tzv. PR butikov. Stratégie – príloha Podlinkové aktivity, 12, 2005,
No 4, p. 12. |
|
VADOCZ, Š. – SEDÍLEK, M.:
Ako hodnotiť PR? Kameňom úrazu pri vyhodnocovaní PR aktivít býva ich
hodnotenie z pohľadu marketingovej komunikácie, pretože PR majú
s marketingom prienik iba v skupine marketingu produktov a služieb, kde PR
aktivity môžu podporovať mediálne kampane. Stratégie, 11, 2004, No
10, p. 18. |
|
VADOCZ, Š.:
Únia naše PR neohrozí. Ako sa prejaví vstup SR do Európskej únie na
slovenskom trhu public relations? Stratégie, 11, 2004, No 2, p.14. |
|
VADOCZ, Š.:
Každá akcia plodí reakciu. Neexistuje deň, kedy by sa nevyskytla situácia,
ktorej môžeme prisúdiť stav – krízová. Stratégie, 11, 2004, No 4,
p. 17. |
|
VAJDA, M.: Between a Rock and a Hard Place: A Study of the Role and Functions of Mayoral Press Secretaries. Stillwater,
Oklahoma State University 1996. |
|
VAJDA, M.: Hovorca medzi mlynskými kameňmi. Verejná správa, 1998, p. 18. |
|
VANDERVOORT, S. S.: "Big Green Brother" Is Watching: New Directions in Environmental Public Affairs Challenge Business.
Public Relations Journal, 47, 1991, No. 4. |
|
VANLEUVEN, J. K.: Expectancy Theory in Media and Message Selection. Communication Research, 8, 1981, N o. 4. |
|
VANLEUVEN, J. K.: Public Relations Body of Knowledge: A Task Force Report. Public Relations Review, 13, 1987, No. 4, p.
11-18. |
|
VANLEUVEN, J. K.: Public Relations Body of Knowledge: A Task Force Report. Public Relations Review, 14, 1988, No. 1, p.
3-40. |
|
VANLEUVEN, J. K. (ed.): Special Issue: Education in Public Relations. Public Relations Review, 15, 1989, No. 1. |
|
VANDEN BERGH, B. G. - KATZ, H.: Advertising Principles: Choice, Challenge, Change. Lincolnwood, IL, NTC Business Books 1999. |
|
VARGOVÁ, J.: Korupcia nie je lobing. V USA nesmú senátori prijímať dary a lobisti musia zverejňovať príjmy. Nový čas, 10,
2000, No 83, p.10. |
|
VAVRO, P.:
Volebná kampaň 2002: sen a skutočnosť. Politici hovoria o skromnej
volebnej kampani. Odborníci na PR: To je klasická lož!!! Národná obroda,
13, 2002, No 15, p.5. |
|
VEATCH, R. M.: The Danger of Virtue. Journal of Medicine and Philosophy, 13, 1988. |
|
VELECKÝ, T.:
Minister odporučil štátu súkromnú firmu. SME, 11, 2003, No 153, p.
6. |
|
VELECKÝ, T.:
Štát na penzijnú reformu minie 1,6 miliardy. SME, 12, 2004, No 198,
p. 5. |
|
VESELOVSKÝ, M.: Public relations: Nutnost být v popředí. Forum Scientiae, 2, No 1-3, s.12, 16. |
|
VRABEC, N.:
O EÚ bude informovať vláda a regióny. Hospodárske noviny, 11, 2003,
No 141, p. 2. |
|
Výber agentúr
na prezentáciu Slovenska sprevádza škandál. Národná obroda, 14,
2003, No 133, p. 2. |
|
Vzťah poznačený nevyspelosťou trhu. Stratégie, 8, 2001, No 1, p.15. |
|