J

 

Literatúra je zoradená podľa abecedy. Kliknite na príslušné písmeno a otvorí sa vám osobitná stránka.

A B C D E F G H CH I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

DOMOV

bullet 
JACKSON, A. - STOAKES, U.: Internet Vigilance: Monitoring Public Opinion Online. Public Relations Tactics, November 1997, p. 12.
bullet 
JACKSON, P.: The Unforgiving Era. Currents. October 1998.
bullet 
JACOBS, L.: President´s Letter - Social Responsibility: How We All Make a Difference! Chimo 72: Social Responsibility. Summer 1995. Publication of the Corporate Relations Department, Ciba-Geigy Canada Ltd., Mississauga, Ontario.
bullet 
JACOBSON, D. Y. - TORTORELLO, N. J.: Salary Survey. Public Relations Journal, 46, 1990, No. 6, p. 18-25.
bullet 
Jak to bude s obratem? Strategie, 1997, No 7, p. 12.
bullet 
JAMIESON, K. H.: Packaging the Presidency. A History and Criticism of Presidential Campaign Advertising. New York, Oxford University Press 1996.
bullet 
JAMIESON, K. H.: Dirty Politics. Deception, Distraction, and Democracy. New York, Oxford University Press 1992.
bullet 
JANÍK, B.: Väčšina českých občanov si myslí, že lobovanie je presadzovaním záujmov firiem a skupín, často hraničiace s nátlakom či korupciou. Národná obroda, 10, 1999, No 81, p.9.
bullet 
JARDT, F. E. - NEMNICH, M. B.: Cyberspace Resume Kit: How to Make and Launch a Snazzy Online Resume. Indianapolis, IN. JIST Works, Inc. 1998. www.jist.com
bullet 
JAŠÍK, F.: Korupciu chcú umlátiť jazykmi. Politici už šiesty rok o potieraní úplatkárstva iba hovoria. Nový deň, 5, 2003, No 241, p. 8.
bullet 
JAŠŠO, M.: Štandardná aj krízová komunikácia firmy by mali stáť na rovnakých princípoch. Trend, 8, 1998, No.18, p.13C.
bullet 
JAŠŠO, M.: Špecifiká public relations v športovom prostredí. Národná obroda, 10, 1999, 14. októbra, p. 19.
bullet 
JAŠŠO, M.: Public relations v oblasti športu - analýza prostredia (2). Národná obroda, 10, 1999. 4. novembra, p. 18. 
bullet 
JAŠŠO, M.: Komunikácia imidžu pri rozhovore s obchodným partnerom. Kvalitný obraz nie je iba fasáda, obvykle stojí na autentickej reflexii firemných hodnôt. Hospodárske noviny, 8, 2000, No 88, p. K-4.
bullet 
JAŠŠO, M.: Cesta k pozitívnemu imidžu. Stratégie, 2000, No 10, p.18.
bullet 
JAŠŠO, M.: Mesto ako značka. Profesionálny prístup k budovaniu značky mesta a jeho imidžu priniesol nemeckému mestu Regensburg tretie miesto v rebríčku nemeckých miest s najlepším imidžom. Stratégie, 10, 2003, No 10, p. 20.
bullet 
JEDLIČKA, M.: Budovanie oddelenia pre styk so zákazníkom. Marketing Magazine, 2003, No1, p.8.
bullet 
JEFFRES, L. W.: Mass Media Effects. 2nd ed. Prospect Heights, IL, Waveland Press 1997.
bullet 
JEFKINS, F.: Public Relations. 4th edition. Business M+E Handbooks. London, Pitman Publishing 1992. 340 s.
bullet 
JEFKINS, F.: Planned Press and Public Relations. 3rd ed. London, Blackie Academic & Professional 1993. 313 s.
bullet 
JEFKINS, F.: Advertising. 1993, 453 s.
bullet 
JENNINGS, L.: Paying for Tomorrow´s Health care. The Futurist, 32, 1998, No. 3.
bullet 
JENSEN, K. B. (ed.): A Handbook of Media nad Communication Research. New York : Routledge, 2002.
bullet 
JENSEN, M.: The Sovereign States. In: Sovereign States in an Age of Uncertainity. (ed.) HOFFMAN, R. - ALBERT, P. J. Charlottesville, University of Virginia Press 1981.
bullet 
JIRÁK, J. - KÓPPLOVÁ, B.: Masová média. Praha : Portál 2009. 416 s. ISBN 978-80-7367-466-3
bullet 
JOHNSON, D.: Virus Hunters Pursue Our Invisible Enemies. The Futurist, 32, 1998, No. 1.
bullet 
JOHNSON, M.: Public Relations and Technology: Practitioner Perspectives. Journal of Public Relations Research, 9, 1997, No. 3.
bullet 
JOHNSON, R. (ed.): A History of the Wolrd´s Columbian Exposition, vol. 2. New York, D. Appleton 1897.
bullet 
JOHNSTON, J. - ZAWAWI, C." Public Relations Theory and Practice. Crow´s Nest. NSW. Australia. Allen & Unwin. 2000.
bullet 
JOLLY, S.: The Dark Side of the Moon. Psychological Warfare Meets Public Relations. Frontline21, October-November 2000, p. 22-30.
bullet 
JONES, S. L.: The Presidential Election of 1896. Madison, University of Wisconsin Press 1964.
bullet 
JUERGENS, G.: News from the White House: The Presidential-Press Relationship in the Progressive Era. Chicago, University of Chicago Press 1981.
bullet 
JUHÁROVÁ, J.: Pracovať s verejnosťou a najmä s mládežou sa oplatí. Roľnícke noviny – príloha Náš les, 71, 2000, No 116, p. 2.

Periodiká

bullet 

Journal of Communication Management - Henry Stewart Publications, Russell House, 28/30 Little Russell Street, London WC1A 2HN, United Kingdom

bullet 

Journal of Change Management - Henry Stewart Publications, Russell House, 28/30 Little Russell Street, London WC1A 2HN, United Kingdom

bullet 

Journal of Nonprofit and Voluntary Sector Marketing - Henry Stewart Publications, Russell House, 28/30 Little Russell Street, London WC1A 2HN, United Kingdom

bullet 

Journal of Financial Services Marketing - Henry Stewart Publications, Russell House, 28/30 Little Russell Street, London WC1A 2HN, United Kingdom

bullet 

Journal of Brand Management - Henry Stewart Publications, Russell House, 28/30 Little Russell Street, London WC1A 2HN, United Kingdom

bullet 

Journal of Broadcasting - Ohio State University, Columbus, OH 43210.

bullet 

Journal of Public Relations Research - Lawrence Erlbaum Associates, Inc., 10 Industrial Avenue, Mahwah, NJ 07430 (Ed. Elizabeth L. Toth, School of Public Communications, Syracuse University, 215 University Place, Syracuse, NY 13244, USA)

bullet 

Jack O´Dwyers Newsletter - 271 Madison Avenue, New York, NY 10016, USA

 

  Literatúra je zoradená podľa abecedy. Kliknite na príslušné písmeno a otvorí sa vám osobitná stránka.

A B C D E F G H CH I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

DOMOV