K
Literatúra je zoradená podľa abecedy. Kliknite na príslušné písmeno a otvorí sa vám osobitná stránka.
A
B C
D E
F G
H
CH I
J K
L
M N
O P
Q
R S
T U
V
W X
Y Z
DOMOV
|
KADIBESEGIL, S. M.: The Best of Executions - The Seven Step Procedure for Public Relations Planning. Internat. Public Relations
Rev., 18, 1995, No 1, s. 28-30. |
|
KAGAY, M. R.: Public´s Knowledge of Civics Rises Only a Bit. New York Times, May 28, 1989, p. 31. |
|
KAHANER, L.: Competitive Intelligence: How to Gather, Analyze, and Use Information to Move Your Business to the Top. New York,
Simon & Schuster 1998. www.simonsays.com; www.kahaner.com |
|
KAHN, H.: The Japanese Challenge. New York, Thomas Y. Crowell 1979. |
|
KALENSKÁ, R.: Mluvkové politických stran. "Ptejte se mě, na co chcete, já, na co chci, odpovím". Pátek No. 12, 24.3.2000, p.
10-15. |
|
KANIHAN, S. F. - CHAFFEE, S. H.: Situational Influence of Political Involvement on Information Seeking: A Field Experiment. Paper
presented to the Annual Convention of the Association for Education in Journalism and Mass Communication. Anaheim, CA, August 1996. |
|
KANTER, R. M.: The Change Masters. New York, Simon and Schuster 1983. |
|
KAPELKE, Ch.: Cyberlaw
101, Continental, May 2001, p. 42. |
|
KAPŠOVÁ, R.: Stránime sa vec verejných... Stratégie - príloha Postskriptum/Podlinkové aktivity, 1999, No 12, p. 4. |
|
KAPŠOVÁ, R.: Je to o konkurencii? Konkurujú fullservisové reklamné agentúry poskytujúce svojim klientom PR služby špecializovaným
PR agentúram? Stratégie – príloha Postskriptum/Podlinkové aktivity, 2000, No 4, p.4. |
|
KASPEROVÁ, A.: Nič sa u vás nedeje? Vyvolajte udalosť! Stratégie, 1997, No 6, p. 14. |
|
KATZ, D.: - KAHN, R. L.: The Social Psychology of Organizations. New York, John Wiley and Sons 1966. |
|
KEEFE, W. J.: Parties, Politics, and Public Policy in America. 6th ed. Washington, Congressional Quarterly 1991. |
|
KEISER, G. W.: The U.S. Marine Corps and Defense Unifications 1944-47. Washington, National Defense University Press 1982. |
|
KELLEY, S. Jr.: Professional Public Relations and Political Power. Baltimore, Johns Hopkins University Press 1956. |
|
KELLY, K. S.: Effective Fund-Raising Management. Mahwah, NJ, Lawrence Erlbaum Associates 1997. |
|
KELLY, K. S.: Fund Raising and Public Relations: A Critical Analysis. Hillsdale, NJ, Lawrence Erlbaum Associates 1991. |
|
KENDALL, A.: Autobiography of Amos Kendall. Micro-Offset Books 1949. Reprint. |
|
KENDALL, R.: Public Relations Campaign Strategies. Planning for Implementation. New York, Harper Collins Publishers
1992. |
|
KENETH, A.: The financial public relations handbook. 1990, 219 s. |
|
KERN-FOXWORTH, M.: Status and Roles of Minority PR Practitioners. Public Relations Review, 15, 1989, No. 3. |
|
KERN-FOXWORTH, M.: Minority Entrepreneurs Challenge the Barriers. Public Relations Journal, 45, 1989, No. 8. |
|
KERN-FOXWORTH, M.: Minorities 2000: The Shape of Things to Come. Public Relations Journal, 45, 1989, No. 8. |
|
KERN-FOXWORTH, M.: Black, Brown, Red, and Yellow Markets Equal Green Power. Public Relations Quarterly, 40, 1991, No. 1. |
|
KERNOVÁ, M.:
Peniaze na vládnu kampaň pôjdu aj médiám. Úrad vlády hľadá osobnosť, ktorá
predstaví Slovensko únii. SME, 11, 2003, No 229, p. 2. |
|
KETTERING, C. F.: More Music Please, Composers. Saturday Evening Post 211, No. 32, 1938. |
|
KÉRYOVÁ, D.: Agentúrny mesačný poplatok. Stále veľká neznáma pre klienta. Stratégie - príloha Postskriptum/Podlinkové aktivity,
1999, No 12, p. 5. |
|
KÉRYOVÁ, D.: Ako uspieť pri stretnutí s médiami. Nie každý dokáže zvládnuť prechod na pozíciu s komunikačnou záťažou. Hospodársky
denník, 2, 2000, No 80, p.11. |
|
KÉRYOVÁ, D.: Výsledky často vidieť až po rokoch. Komunikácia ovplyvňuje nadväzovanie a udržiavanie obchodných vzťahov. Hospodársky
denník, 2, 2000, No 123, p.21. |
|
KEY, V. O. Jr.: Public
Opinion and American Democracy. New York. Alfred A. Knopf. 1964. |
|
KILIAN, C.: Writing for the Web. Self-Counsel Press. North Vancouver, British Columbia, Canada 1999. |
|
KINKEAD, R. W. - WINOKUR, D.: How Public Relations Professionals Help CEOs Make the Right Moves. Public Relations Journal, 48,
1992, No. 10. |
|
KIRK, D.: Briefings: Hospital Research Targets "Key Leaders". Public Relations Journal, 49, 1993, No. 3. |
|
KIŠŠ, Š.:
EÚ potrebuje zákon o lobingu. Hospodárske noviny, 12, 2004, No 212,
p. 27. |
|
KITA, J. et al:
Marketing. 3. vyd. Bratislava. Iura Edition, 2007. 431 s. |
|
KITTLE, W.: The Making of Public Opinion. Arena, 41, 1909. |
|
KITTLER, J.:
Medzi politikou a peniazmi. Novodobí lobisti vystupujú pod označením
konzultanti v oblasti verejných záležitostí. Formát, 3, 2005, No 8,
p. 11. |
|
KITTLER, J.: Lobizmus alebo korupcia. Umenie presvedčiť ľudí, aby sa na problém pozerali z nášho uhla pohľadu. Moment 30.3.2001,
p. 41-43. |
|
KĹČOVÁ, E.: Firemné periodiká - tradičné a stále aktuálne. Stratégie - Postskriptum Podlinkové aktivity, 1997, No 12, p.
9. |
|
KĹČOVÁ, E.: Na prianie čitateľov. Stratégie, 2000, No 13, p. 13. |
|
KLEIN, G. L.: Public
Relations Law: The Basics. Mt. Laurel, NJ : Anne Klein & Associates,
1990. |
|
Klienti PR agentúr. Trend – príloha Trend Top 2000, 10, No 22, p.43. |
|
KLINE, F. G. - TICHENOR, P. J. (ed.): Current Perspectives in Mass Communication Research. Beverly Hills, CA, Sage Publications
1972. |
|
KLIR, G. J.: Facets of Systems Science. New York, Plenum Press 1991. |
|
KMEŤOVÁ, L.:
Maľujme srdcom. Netradičný projekt, ktorý „chytil za srdce“ aj osobnosti
politiky, biznis sféry a spoločenského života. Marketing Magazine, 2003, No
6, p. 24. |
|
KNAPP, M. L. - VANGELISTI, A. L.: Intrepersonal Communication and Human Relationships. Boston, Allyn and Bacon 1992. |
|
KNIŽKA, Z.: Public relations v pôsobnosti OZ a SPP. Poštové zvesti, 6, 2000, Né 3, p. 3, 6. |
|
KNOKE, W.: Bold New World: The Essential Road Map to the Twenty-First Century. New York, Kodansha America 1996. |
|
KNOTT, L.: Plain Talk about Public Relations. Toronto, McClelland and Stewart 1961. |
|
KNOX, S. - MAKLAN, S.: Competing on Value. Financial Times - Prentice Hall 2000. |
|
KNUTSON, S. A.: History of Public Relations Program of U.S. Army. Thesis. University of Wisconsin 1953. |
|
KOCKA, L.:
Public Relations je živý organismus. Marketing Magazine, 2003, No 2, p.16. |
|
KOCKA, L.:
Komunikace s veřejností – legitimní a potřebná. Na otázky MM odpovídala
Luďka Raimondová, výkonná ředitelka APRA. Marketing Magazine, 2003, No 10,
p. 16. |
|
KOCMAN, J.:
Web revoluce a PR agentury. Marketing Magazine, 2004, No 9, p. 42. |
|
KOGER, D. - BROWER, G.: If Total Quality Seems Like a Revolution, That´s Because It Is. Communication World, 9, 1992, No.
10. |
|
KOHOUT, J.: Veřejné mínění, image a metody public relations. Praha, Management Press 1999, 124 s. |
|
Kolik stojí špičkový PR konzultant? Asociace Public
Relations Agentur (APRA) již podruhé zveřejnila výsledky pravidelného
výskumu, který mapuje výši cen na trhu Public Relations (PR) služeb.
Marketing Magazine, 2004, No 10, p. 35. |
|
Komunálne PR. Prvý tohtoročný okrúhly stôl priblížil situáciu v oblasti komunálnych PR na Slovensku. Stratégie, 2000, No 4, p.12. |
|
Komunikácia vo firme v krízových situáciách. Hospodárske noviny 7.10.1999, p.K-2. |
|
KOPCSAY, M.:
V europarlamente pôsobí viac lobistov než poslancov. Lobing má na pôde EÚ
presné pravidlá – kto ich poruší, príde o akreditáciu. Národná obroda,
15, 2004, No 125, p. 3. |
|
KOPEC, J. A.: The Communication Audit. Public Relations Journal, 38, 1982, No. 5. |
|
KoPR nechce jen „pražský pohled“. Komora Public Relations (KoPR) je
novým profesním sdružením profesionálů v oboru komunikace. Marketing
Magazine, 2004, No 11, p. 54. |
|
KOREC, P.: Pentium Affair: Rušný záver roku 1994. PC World 1995, No 4, p. 104-6. |
|
KORECKÝ. M.: Nová zbraň: pohledné ženy v popředí. Chcete se zalíbit veřejnosti? Zaměstnejte krásnou ženu jako mluvčí. Lidové
noviny 12.8.2000, p. 3. |
|
KOTCHER, R. L.: Diversity in Today´s Workplace and Marketplace. Public Relations Quarterly, 40, 1995, No. 1. |
|
KOTLER, P.: Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation, and Control. 9th ed. Upper Saddle River, NJ, Prentice-Hall
1997. |
|
KOTLER, P.:
Marketing od A do Z. Osemdesát pojmů, které by měl znát každý
manažer. Praha . Management Press 2008. 208 s. ISBN 80-7261-082-1 |
|
KOTLER, P.:
Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Dotisk 1. vydání. Praha : Management Press
2008. 260 s. ISBN 80-7261-010-4 |
|
KOTLER, P. –
ARMSTRONG, G.: Marketing. Grada 2004. |
|
KOTLER, P. –
ANDREASEN, A. R.: Strategic Marketing for Nonprofit Organizations. 5th ed. Englewood Cliffs, NJ, Prentice-Hall 1996. |
|
KOTLER, P. –
ARMSTRONG, G.: Marketing. Bratislava, SPN 1992. |
|
KOTLER, P. –
DIPAK, C. J.: Marketing v pohybu. Nový přístup k zisku, růstu a
obnově. Praha : Management Press 2008. 224 s. ISBN 978-80-7261-161-4 |
|
KOTLER, P. et al.: Marketing Places Europe. Financial Times - Prentice Hall 2000. |
|
KOTLER, P. –
HAIDER, D. - REIN, I.: Marketing Places: Building a Future for Cities, States, and Nations. New York, Free Press/Macmillan
1993. |
|
KOTLER, P. – LEE, N.:
Corporate Social Responsibility: Doing the Most Good for Your Company and
Your Cause. Hoboken. NJ. John Wiley & Sons. 2005. |
|
KOTTER, J. P.: Leading Change. Boston, MA, Harvard Business School Press 1996. |
|
KOVÁČOVÁ, J.:
Čaro marketingovej stratégie objavil konečne už aj štát. Rebríček PR
agentúr na Slovensku za rok 2003. Pravda, 14, 2004, No 59, p. 15. |
|
KOZIKOWSKI, M.:
Client Service with an Attitude. PRSA 1997. |
|
Kódex etiky public relations. Stratégie - príloha Postskriptum/podlinkové aktivity, 1999, No 12, p. 8. |
|
KRAUS, M.: Government Relations in the 90s and Beyond. In: Practical Public Affairs, ed. Dennis. |
|
KRÁLOVÁ, D.: Niet čo závidieť. Ako chutí hovorcovský chlebík? Život, 50, No 4, 17.1.2000, p. 18-20. |
|
KRÁLIK, J.: Z PR agentúr konzultanti? Stratégie – príloha Podlinkové aktivity, 8, 2001, No 4, p.6. |
|
KRČ, P.:
Úrad vlády predĺžil podivnú zmluvu s Media In. Národná obroda, 14,
2003, No 135, p. 1. |
|
KRČ, P.:
Mikloš popiera zainteresovanosť v tendri na 7-miliónovú zakázku. Beňová: V
inom štáte by ministra vymenili, my na Miklošov list zabudneme tak ako na
Kresánkov. Národná obroda, 14, 2003, No 134, p. 2. |
|
KRENYITZKÁ, Z.: Komunikácia v krízovej situácii. Stratégie, 1999, No 6, p.14. |
|
KRENYITZKÁ, Z.
– SABELOVÁ, A.: Certifikáciou k transparentnosti. APR SR pripravuje
implementáciu systému certifikácie kvalitatívnych štandardov, ktoré sa
vzťahujú na riadenie poradenských firiem v oblasti PR. Stratégie, 11,
2004, No 1, p.17. |
|
KRETTER, Anton et al:
Marketing. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita 2004. |
|
KRISTOL, I.: The Credibility of Corporations. The Wall Street Journal, January 17, 1974. |
|
KRIŠTOFIČOVÁ, D.: Do svetovej značky sa ľahko triafa. „Pokiaľ viem, niektoré pozície vo firme nie sú obsadené, niet
ľudí,“, hovorí Anton Bódis, riaditeľ pre vonkajšie záležitosti firmy Coca-Cola Slovakia. Profit, 1998, No. 47, p.40. |
|
Krízová komunikácia. Stratégie 2000, No 1, p. 8. |
|
KRIŽANSKÝ, P.:
Lobbing v Európskej únii ako nástroj komunikácie spoločnosti. Marketing
Magazine, 2003, No 8, p. 10. |
|
KRIŽANSKÝ, P.:
Značka Slovensko a vytváranie národného imidžu. Marketing Magazine, 2003,
No 9, p. 2. |
|
Kroky, ktoré
ovplyvnia mienku iných. Pripraviť, realizovať a zhodnotiť úspešnú PR
kampaň nie je jednoduché. Hospodársky denník, 5, 2003, No 168, p. 7. |
|
KRPELAN, R.:
Na čo ministerstvá dali požičané milióny. Ministerstvo zdravotníctva
neodpovedalo, na čo požičané peniaze použilo. SME, 13, 2005, No 101,
p. 1. |
|
KRPELAN, R.:
Pre Simona robí firma blízka SMK. Ministerstvo pôdohospodárstva robí
informačnú kampaň za 30 miliónov. SME, 12, 2004, No 281, p. 1. |
|
KRPELAN, R.:
Vláda si berie grant na zlepšenie imidžu. Ministerstvá si zobrali pôžičky
od Svetovej banky na vysvetľovanie reforiem. SME, 12, 2004, No 179,
p. 1. |
|
KRPELAN, R.:
Vláda na zlepšenie komunikácie dostane 11,5 milióna korún. SME, 12,
2004, No 202, p. 1. |
|
KRUGMAN, H. E.: The Impact of Television Advertising: Learning without Involvement. In: The Process and Effects of Mass
Communication. ed. SCHRAMM, W. - ROBERTS, D. F. The Process and Effects of Mass Communication. Urbana, University of Illinois Press 1971. |
|
KUČERA, P. - ČECHOVÁ, R.: Lobbyingová dáma z Bruselu. Julia Harrisonová. Strategie Praha, 1999, No 6, p. 26. |
|
KUČMA, I.: Tlačené slovo a public relations. Slovenský Profit, 5, 1997, No 52, p. 7. |
|
KUHN, A. J.: Organizational Cybernetics and Business Policy: System Design for Performance Control. University Park, Pennsylvania
State University Press 1986. |
|
KULTGEN, J.: Ethics and Professionalism. Philadelphia, University of Pennsylvania Press 1988. |
|
KUNEŠOVÁ, S.: Komu je určena výroční zpráva. Strategie news, zvláštní příloha Public Relations, 1997, No 8, p. 2. |
|
KUNEŠOVÁ, S.: Ohlédnutí za soutěží o nejlepší výroční zprávu roku 1995. Strategie news, zvláštní příloha Public
Relations, 1997, No 8, p. 4-5. |
|
KWEIT, M. G. - KWEIT, R. W.: The Politics of Policy Analysis: The Role of Citizen Participation in Analytic Decision Making.
Policy Studies Review, 3, 1984, No. 2. |
|