K

 

Literatúra je zoradená podľa abecedy. Kliknite na príslušné písmeno a otvorí sa vám osobitná stránka.

A B C D E F G H CH I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

DOMOV

bullet 
KADIBESEGIL, S. M.: The Best of Executions - The Seven Step Procedure for Public Relations Planning. Internat. Public Relations Rev., 18, 1995, No 1, s. 28-30.
bullet 
KAGAY, M. R.: Public´s Knowledge of Civics Rises Only a Bit. New York Times, May 28, 1989, p. 31.
bullet 
KAHANER, L.: Competitive Intelligence: How to Gather, Analyze, and Use Information to Move Your Business to the Top. New York, Simon & Schuster 1998. www.simonsays.com; www.kahaner.com
bullet 
KAHN, H.: The Japanese Challenge. New York, Thomas Y. Crowell 1979.
bullet 
KALENSKÁ, R.: Mluvkové politických stran. "Ptejte se mě, na co chcete, já, na co chci, odpovím". Pátek No. 12, 24.3.2000, p. 10-15.
bullet 
KANIHAN, S. F. - CHAFFEE, S. H.: Situational Influence of Political Involvement on Information Seeking: A Field Experiment. Paper presented to the Annual Convention of the Association for Education in Journalism and Mass Communication. Anaheim, CA, August 1996.
bullet 
KANTER, R. M.: The Change Masters. New York, Simon and Schuster 1983.
bullet 
KAPELKE, Ch.: Cyberlaw 101, Continental, May 2001, p. 42.
bullet 
KAPŠOVÁ, R.: Stránime sa vec verejných... Stratégie - príloha Postskriptum/Podlinkové aktivity, 1999, No 12, p. 4.
bullet 
KAPŠOVÁ, R.: Je to o konkurencii? Konkurujú fullservisové reklamné agentúry poskytujúce svojim klientom PR služby špecializovaným PR agentúram? Stratégie – príloha Postskriptum/Podlinkové aktivity, 2000, No 4, p.4.
bullet 
KASPEROVÁ, A.: Nič sa u vás nedeje? Vyvolajte udalosť! Stratégie, 1997, No 6, p. 14.
bullet 
KATZ, D.: - KAHN, R. L.: The Social Psychology of Organizations. New York, John Wiley and Sons 1966.
bullet 
KEEFE, W. J.: Parties, Politics, and Public Policy in America. 6th ed. Washington, Congressional Quarterly 1991.
bullet 
KEISER, G. W.: The U.S. Marine Corps and Defense Unifications 1944-47. Washington, National Defense University Press 1982.
bullet 
KELLEY, S. Jr.: Professional Public Relations and Political Power. Baltimore, Johns Hopkins University Press 1956.
bullet 
KELLY, K. S.: Effective Fund-Raising Management. Mahwah, NJ, Lawrence Erlbaum Associates 1997.
bullet 
KELLY, K. S.: Fund Raising and Public Relations: A Critical Analysis. Hillsdale, NJ, Lawrence Erlbaum Associates 1991. 
bullet 
KENDALL, A.: Autobiography of Amos Kendall. Micro-Offset Books 1949. Reprint.
bullet 
KENDALL, R.: Public Relations Campaign Strategies. Planning for Implementation. New York, Harper Collins Publishers 1992.
bullet 
KENETH, A.: The financial public relations handbook. 1990, 219 s.
bullet 
KERN-FOXWORTH, M.: Status and Roles of Minority PR Practitioners. Public Relations Review, 15, 1989, No. 3.
bullet 
KERN-FOXWORTH, M.: Minority Entrepreneurs Challenge the Barriers. Public Relations Journal, 45, 1989, No. 8.
bullet 
KERN-FOXWORTH, M.: Minorities 2000: The Shape of Things to Come. Public Relations Journal, 45, 1989, No. 8.
bullet 
KERN-FOXWORTH, M.: Black, Brown, Red, and Yellow Markets Equal Green Power. Public Relations Quarterly, 40, 1991, No. 1.
bullet 
KERNOVÁ, M.: Peniaze na vládnu kampaň pôjdu aj médiám. Úrad vlády hľadá osobnosť, ktorá predstaví Slovensko únii. SME, 11, 2003, No 229, p. 2.
bullet 
KETTERING, C. F.: More Music Please, Composers. Saturday Evening Post 211, No. 32, 1938.
bullet 
KÉRYOVÁ, D.: Agentúrny mesačný poplatok. Stále veľká neznáma pre klienta. Stratégie - príloha Postskriptum/Podlinkové aktivity, 1999, No 12, p. 5.
bullet 
KÉRYOVÁ, D.: Ako uspieť pri stretnutí s médiami. Nie každý dokáže zvládnuť prechod na pozíciu s komunikačnou záťažou. Hospodársky denník, 2, 2000, No 80, p.11.
bullet 
KÉRYOVÁ, D.: Výsledky často vidieť až po rokoch. Komunikácia ovplyvňuje nadväzovanie a udržiavanie obchodných vzťahov. Hospodársky denník, 2, 2000, No 123, p.21.
bullet 
KEY, V. O. Jr.: Public Opinion and American Democracy. New York. Alfred A. Knopf. 1964.
bullet 
KILIAN, C.: Writing for the Web. Self-Counsel Press. North Vancouver, British Columbia, Canada 1999.
bullet 
KINKEAD, R. W. - WINOKUR, D.: How Public Relations Professionals Help CEOs Make the Right Moves. Public Relations Journal, 48, 1992, No. 10.
bullet 
KIRK, D.: Briefings: Hospital Research Targets "Key Leaders". Public Relations Journal, 49, 1993, No. 3.
bullet 

KIŠŠ, Š.: EÚ potrebuje zákon o lobingu. Hospodárske noviny, 12, 2004, No 212, p. 27.

bullet 
KITA, J. et al: Marketing. 3. vyd. Bratislava. Iura Edition, 2007. 431 s.
bullet 
KITTLE, W.: The Making of Public Opinion. Arena, 41, 1909.
bullet 

KITTLER, J.: Medzi politikou a peniazmi. Novodobí lobisti vystupujú pod označením konzultanti v oblasti verejných záležitostí. Formát, 3, 2005, No 8, p. 11.

bullet 
KITTLER, J.: Lobizmus alebo korupcia. Umenie presvedčiť ľudí, aby sa na problém pozerali z nášho uhla pohľadu. Moment 30.3.2001, p. 41-43.
bullet 
KĹČOVÁ, E.: Firemné periodiká - tradičné a stále aktuálne. Stratégie - Postskriptum Podlinkové aktivity, 1997, No 12, p. 9.
bullet 
KĹČOVÁ, E.: Na prianie čitateľov. Stratégie, 2000, No 13, p. 13.
bullet 
KLEIN, G. L.: Public Relations Law: The Basics. Mt. Laurel, NJ : Anne Klein & Associates, 1990.
bullet 
Klienti PR agentúr. Trend – príloha Trend Top 2000, 10, No 22, p.43.
bullet 
KLINE, F. G. - TICHENOR, P. J. (ed.): Current Perspectives in Mass Communication Research. Beverly Hills, CA, Sage Publications 1972.
bullet 
KLIR, G. J.: Facets of Systems Science. New York, Plenum Press 1991.
bullet 
KMEŤOVÁ, L.: Maľujme srdcom. Netradičný projekt, ktorý „chytil za srdce“ aj osobnosti politiky, biznis sféry a spoločenského života. Marketing Magazine, 2003, No 6, p. 24.
bullet 
KNAPP, M. L. - VANGELISTI, A. L.: Intrepersonal Communication and Human Relationships. Boston, Allyn and Bacon 1992.
bullet 
KNIŽKA, Z.: Public relations v pôsobnosti OZ a SPP. Poštové zvesti, 6, 2000, Né 3, p. 3, 6.
bullet 
KNOKE, W.: Bold New World: The Essential Road Map to the Twenty-First Century. New York, Kodansha America 1996.
bullet 
KNOTT, L.: Plain Talk about Public Relations. Toronto, McClelland and Stewart 1961.
bullet 
KNOX, S. - MAKLAN, S.: Competing on Value. Financial Times - Prentice Hall 2000.
bullet 
KNUTSON, S. A.: History of Public Relations Program of U.S. Army. Thesis. University of Wisconsin 1953.
bullet 
KOCKA, L.: Public Relations je živý organismus. Marketing Magazine, 2003, No 2, p.16.
bullet 
KOCKA, L.: Komunikace s veřejností – legitimní a potřebná. Na otázky MM odpovídala Luďka Raimondová, výkonná ředitelka APRA. Marketing Magazine, 2003, No 10, p. 16.
bullet 

KOCMAN, J.: Web revoluce a PR agentury. Marketing Magazine, 2004, No 9, p. 42.

bullet 
KOGER, D. - BROWER, G.: If Total Quality Seems Like a Revolution, That´s Because It Is. Communication World, 9, 1992, No. 10.
bullet 
KOHOUT, J.: Veřejné mínění, image a metody public relations. Praha, Management Press 1999, 124 s.
bullet 
Kolik stojí špičkový PR konzultant? Asociace Public Relations Agentur (APRA) již podruhé zveřejnila výsledky pravidelného výskumu, který mapuje výši cen na trhu Public Relations (PR) služeb. Marketing Magazine, 2004, No 10, p. 35.
bullet 
Komunálne PR. Prvý tohtoročný okrúhly stôl priblížil situáciu v oblasti komunálnych PR na Slovensku. Stratégie, 2000, No 4, p.12.
bullet 
Komunikácia vo firme v krízových situáciách. Hospodárske noviny 7.10.1999, p.K-2.
bullet 
KOPCSAY, M.: V europarlamente pôsobí viac lobistov než poslancov. Lobing má na pôde EÚ presné pravidlá – kto ich poruší, príde o akreditáciu. Národná obroda, 15, 2004, No 125, p. 3.
bullet 
KOPEC, J. A.: The Communication Audit. Public Relations Journal, 38, 1982, No. 5.
bullet 

KoPR nechce jen „pražský pohled“. Komora Public Relations (KoPR) je novým profesním sdružením profesionálů v oboru komunikace. Marketing Magazine, 2004, No 11, p. 54.

bullet 
KOREC, P.: Pentium Affair: Rušný záver roku 1994. PC World 1995, No 4, p. 104-6.
bullet 
KORECKÝ. M.: Nová zbraň: pohledné ženy v popředí. Chcete se zalíbit veřejnosti? Zaměstnejte krásnou ženu jako mluvčí. Lidové noviny 12.8.2000, p. 3.
bullet 
KOTCHER, R. L.: Diversity in Today´s Workplace and Marketplace. Public Relations Quarterly, 40, 1995, No. 1.
bullet 
KOTLER, P.: Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation, and Control. 9th ed. Upper Saddle River, NJ, Prentice-Hall 1997.
bullet 
KOTLER, P.: Marketing od A do Z. Osemdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Praha . Management Press 2008. 208 s. ISBN 80-7261-082-1
bullet 
KOTLER, P.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Dotisk 1. vydání. Praha : Management Press 2008. 260 s. ISBN 80-7261-010-4
bullet 

KOTLER, P. – ARMSTRONG, G.: Marketing. Grada 2004.

bullet 
KOTLER, P. – ANDREASEN, A. R.: Strategic Marketing for Nonprofit Organizations. 5th ed. Englewood Cliffs, NJ, Prentice-Hall 1996.
bullet 
KOTLER, P. – ARMSTRONG, G.: Marketing. Bratislava, SPN 1992.
bullet 
KOTLER, P. – DIPAK, C. J.: Marketing v pohybu. Nový přístup k zisku, růstu a obnově. Praha : Management Press 2008. 224 s. ISBN 978-80-7261-161-4
bullet 
KOTLER, P. et al.: Marketing Places Europe. Financial Times - Prentice Hall 2000.
bullet 
KOTLER, P. – HAIDER, D. - REIN, I.: Marketing Places: Building a Future for Cities, States, and Nations. New York, Free Press/Macmillan 1993.
bullet 
KOTLER, P. LEE, N.: Corporate Social Responsibility: Doing the Most Good for Your Company and Your Cause. Hoboken. NJ. John Wiley & Sons. 2005.
bullet 
KOTTER, J. P.: Leading Change. Boston, MA, Harvard Business School Press 1996.
bullet 
KOVÁČOVÁ, J.: Čaro marketingovej stratégie objavil konečne už aj štát. Rebríček PR agentúr na Slovensku za rok 2003. Pravda, 14, 2004, No 59, p. 15.
bullet 
KOZIKOWSKI, M.: Client Service with an Attitude. PRSA 1997.
bullet 
Kódex etiky public relations. Stratégie - príloha Postskriptum/podlinkové aktivity, 1999, No 12, p. 8.
bullet 
KRAUS, M.: Government Relations in the 90s and Beyond. In: Practical Public Affairs, ed. Dennis.
bullet 
KRÁLOVÁ, D.: Niet čo závidieť. Ako chutí hovorcovský chlebík? Život, 50, No 4, 17.1.2000, p. 18-20.
bullet 
KRÁLIK, J.: Z PR agentúr konzultanti? Stratégie – príloha Podlinkové aktivity, 8, 2001, No 4, p.6.
bullet 
KRČ, P.: Úrad vlády predĺžil podivnú zmluvu s Media In. Národná obroda, 14, 2003, No 135, p. 1.
bullet 
KRČ, P.: Mikloš popiera zainteresovanosť v tendri na 7-miliónovú zakázku. Beňová: V inom štáte by ministra vymenili, my na Miklošov list zabudneme tak ako na Kresánkov. Národná obroda, 14, 2003, No 134, p. 2.
bullet 
KRENYITZKÁ, Z.: Komunikácia v krízovej situácii. Stratégie, 1999, No 6, p.14.
bullet 
KRENYITZKÁ, Z. – SABELOVÁ, A.: Certifikáciou k transparentnosti. APR SR pripravuje implementáciu systému certifikácie kvalitatívnych štandardov, ktoré sa vzťahujú na riadenie poradenských firiem v oblasti PR. Stratégie, 11, 2004, No 1, p.17.
bullet 

KRETTER, Anton et al: Marketing. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita 2004.

bullet 
KRISTOL, I.: The Credibility of Corporations. The Wall Street Journal, January 17, 1974.
bullet 
KRIŠTOFIČOVÁ, D.: Do svetovej značky sa ľahko triafa. „Pokiaľ viem, niektoré pozície vo firme nie sú obsadené, niet ľudí,“, hovorí Anton Bódis, riaditeľ pre vonkajšie záležitosti firmy Coca-Cola Slovakia. Profit, 1998, No. 47, p.40.
bullet 
Krízová komunikácia. Stratégie 2000, No 1, p. 8.
bullet 
KRIŽANSKÝ, P.: Lobbing v Európskej únii ako nástroj komunikácie spoločnosti. Marketing Magazine, 2003, No 8, p. 10.
bullet 
KRIŽANSKÝ, P.: Značka Slovensko a vytváranie národného imidžu. Marketing Magazine, 2003, No 9, p. 2.
bullet 
Kroky, ktoré ovplyvnia mienku iných. Pripraviť, realizovať a zhodnotiť úspešnú PR kampaň nie je jednoduché. Hospodársky denník, 5, 2003, No 168, p. 7.
bullet 

KRPELAN, R.: Na čo ministerstvá dali požičané milióny. Ministerstvo zdravotníctva neodpovedalo, na čo požičané peniaze použilo. SME, 13, 2005, No 101, p. 1.

bullet 

KRPELAN, R.: Pre Simona robí firma blízka SMK. Ministerstvo pôdohospodárstva robí informačnú kampaň za 30 miliónov. SME, 12, 2004, No 281, p. 1.

bullet 

KRPELAN, R.: Vláda si berie grant na zlepšenie imidžu. Ministerstvá si zobrali pôžičky od Svetovej banky na vysvetľovanie reforiem. SME, 12, 2004, No 179, p. 1.

bullet 

KRPELAN, R.: Vláda na zlepšenie komunikácie dostane 11,5 milióna korún. SME, 12, 2004, No 202, p. 1.

bullet 
KRUGMAN, H. E.: The Impact of Television Advertising: Learning without Involvement. In: The Process and Effects of Mass Communication. ed. SCHRAMM, W. - ROBERTS, D. F. The Process and Effects of Mass Communication. Urbana, University of Illinois Press 1971.
bullet 
KUČERA, P. - ČECHOVÁ, R.: Lobbyingová dáma z Bruselu. Julia Harrisonová. Strategie Praha, 1999, No 6, p. 26.
bullet 
KUČMA, I.: Tlačené slovo a public relations. Slovenský Profit, 5, 1997, No 52, p. 7.
bullet 
KUHN, A. J.: Organizational Cybernetics and Business Policy: System Design for Performance Control. University Park, Pennsylvania State University Press 1986.
bullet 
KULTGEN, J.: Ethics and Professionalism. Philadelphia, University of Pennsylvania Press 1988.
bullet 
KUNEŠOVÁ, S.: Komu je určena výroční zpráva. Strategie news, zvláštní příloha Public Relations, 1997, No 8, p. 2.
bullet 
KUNEŠOVÁ, S.: Ohlédnutí za soutěží o nejlepší výroční zprávu roku 1995. Strategie news, zvláštní příloha Public Relations, 1997, No 8, p. 4-5.
bullet 
KWEIT, M. G. - KWEIT, R. W.: The Politics of Policy Analysis: The Role of Citizen Participation in Analytic Decision Making. Policy Studies Review, 3, 1984, No. 2.

 

Literatúra je zoradená podľa abecedy. Kliknite na príslušné písmeno a otvorí sa vám osobitná stránka.

A B C D E F G H CH I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

DOMOV