T
Literatúra je zoradená podľa abecedy. Kliknite na príslušné písmeno a otvorí sa vám osobitná stránka.
A
B C
D E
F G
H
CH I
J K
L
M N
O P
Q
R S
T U
V
W X
Y Z
DOMOV
|
TAHA,
D. – ŠMEJKAL, P. – MÔCIKOVÁ, R.:
Public relations. Dostali ste za úlohu usporiadať tlačovú konferenciu,
zlepšiť vzťahy s novinármi, skvalitniť reputáciu vašej spoločnosti v očiach
verejnosti či pripraviť mediálnu analýzu a neviete ako na to? Nezostáva vám
nič iné, ako začať si s public relations. - Stratégie – príloha Marketing &
Media, 11, 2004, No 8, p. 64.YLOR, J. H.: Rip Van Weyerhaeuser. Forbes 148, 1992, No. 10. |
|
TEDLOW, R. S.: Keeping the Corporate Image:
Public Relations and Business, 1900-1950. Greenwich. CT. JAI Press. 1979. |
|
TEIXEIRA, R. A.: Turnout in the 1992 Election. Brookings Review, 11, 1993, No. 2. |
|
Ten Tips on How to Get Your VNR Aired. Communication World, 9, 1992, No. 9. |
|
TETTINGER, M. – BORČIN, J.:
Správa pre lobistov: Pravidlá hry sú na svete. Za porušenie zákona o lobingu
hrozí miliónová pokuta, ktorá by sa mohla ešte zvýšiť. Hospodárske noviny,
13, 2005, No 51, p. 1. |
|
TETTINGER, M.:
Reklama na Slovensko: Milióny bez kontroly. Hospodárske noviny, 13,
2005, p. 1. |
|
TETTINGER, M.:
Nový zákon o lobingu má sprehľadniť tvorbu zákonov. Hrubala: Robiť
reštriktívne opatrenia a vytvárať zoznamy lobujúcich nemá zmysel.
Hospodárske noviny, 11, 2003, No 216, p. 2. |
|
TETTINGER, M.:
Lobisti v pozadí reforiem: Pravidlá hry sú sporné. Hovorca Ministerstva
práce, sociálnych vecí a rodiny SR Martin Danko nepozná žiadneho
nezávislého experta. Hospodárske noviny, 12, 2004, No 96, p. 2. |
|
The Changing Role of Today´s Communicator. Communication World, 9, 1992, No. 6. |
|
The Chronicle of Philanthropy, June 12, 1998. |
|
The European Public Affairs Directory 1998. 8th ed. Brussels, Landmarks sa/nv. 416 s. -
http://www.landmarks.be |
|
The Evolution of Public Relations Education and the Influence of Globalisation. IPRA Gold Paper No 12, 1997. |
|
The Executive Speechmaker: A Systems Approach. New York, Foundation for Public Relations Research and Education 1980. |
|
The Media and Women Without Apology. The Freedom Forum Media Studies Journal, 1993, Winter / Spring. |
|
The State of Corporate Communications. Corporate Reputation Watch. Yankelowich Partners, October 1997. |
|
THEBERGE, L. J. (ed.): TV Coverage of the Oil Crises: How Well Was the Public Served? Washington, DC, Media Institute 1982. |
|
THEIZLOVÁ – MAREKOVÁ, D.:
Chce to jasné slová. Z niektorých briefov je na prvý pohľad čitateľné, že
ďalšia spolupráca klienta a PR agentúry bude asi taká príjemná, ako
návšteva u zubára. Brífovanie však nemusí byť nočnou morou. – Stratégie,
11, 2004, No 8, p. 14. |
|
THILL, J. V. - BOVEE, C. L.:
Excellence in Business Communication. 5th ed. New York. McGraww-Hill. 2000. |
|
THIRY, K.: Tri pohľady na PR. 23. septembra, v prvý deň na veľtrhu Intermedia, sa konal seminár venovaný PR. Stratégie,
1998, No.10, p.14. |
|
THOMPSON, L. Jr.: The Fight for Good Governance. Harvard Business Review, 71, 1993, No. 1. |
|
THOMPSON, J. P.,
Enforcing the Code of Conduct, NYSE Magazine, January 2006, 23. |
|
THOMPSON, W.: Targeting the Message: A Receiver-Centered Process of Public Relations Writing. New York, Longman 1996. |
|
THOMSEN, M.: Briefings: Church Distances Its Name from Waco Cult. Public Relations Journal, 49, 1993, No. 8. |
|
TILLY, Ch.: Half a Job: Bad and Good Part-Time Jobs in a Changing Labor Market. Philadelphia, Temple University Press 1996. |
|
TOFFLER, A.: The Third Wave. New York, Bantam Books 1980. |
|
TOMAN, M. (2007)
Intuitivní marketing. 2. vyd. Praha : Management Press. 140 s. ISBN
978-80-7261-165-2 |
|
TOMAN, M. (2006)
Intuitivní reklama. Praha : Management Press. 140 s. ISBN 80-7261-139-9 |
|
TOMAN, M.:
Korupcia či lobing? Vysvetlite mi rozdiel. SME, 12, 2004, No 223, p.
14. |
|
TOMAS, O. – TOMÁNEK, M.: Sponzorský projekt UNESCO – maximalizace využití komunikačního mixu. Strategie, 1999, No 5, p.18. |
|
Top dvacet PR agentur za rok 1996. Strategie news 1997, No 21, s. 1. |
|
TOP 2000 PR agentúry podľa income fee. Stratégie – príloha TOP 2000, 8, 2001, No 3, p.50. |
|
TOP
PR projekty 2004. Ktorý z PR projektov realizovaných vašou agentúrou
v roku 2004 hodnotíte ako najvýznamnejší? Stratégie – príloha Podlinkové
aktivity, 12, 2005, No 4, p. 14. |
|
TOP projekty
public relations. Public relations agentúr sme sa opýtali, ktorý z PR
projektov realizovaných v roku 2002 považujú za najvýznamnejší. Stratégie –
príloha Stratégie plus – Podlinkové aktivity, 10, 2003, No 4, p. 12. |
|
TOP PR agentúry v Česku a na Slovensku. Stratégie, 1999, No 4, p.14. |
|
TOP public relations agentúry podľa honorárov za PR služby v roku 1998. Stratégie, príloha TOP 98 v slovenskej reklame,
1999, No 3, p.18. |
|
TOP public relations agentúry podľa čistých prijatých honorárov za PR služby v roku 1999. Stratégie, príloha TOP 99 v slovenskej
reklame, 2000, No 3, p.26. |
|
TOP
2004 public relations agentúry. Stratégie – príloha TOP 2004
v slovenskej reklame, 12, 2005, No 5, p. 32. |
|
TOP 2002
public relations agentúry. Stratégie – príloha Top 2002 v slovenskej
reklame, 10, 2003, No 3, p.32. |
|
TOP 2002 PR
agentúry podľa čistých prijatých honorárov za PR služby. Stratégie –
príloha Almanach reklamy a médií na Slovensku 2003, 10, 2003, No 5,
s. 12. |
|
TOP 2003
public relations agentúry. Stratégie – príloha TOP 2003 v slovenskej
reklame, 11, 2004, No 4, p. 36. |
|
TOP projekty
public relations. Ktorý z realizovaných PR projektov hodnotíte v roku
2003 ako najvýznamnejší? Stratégie – príloha Podlinkové aktivity, 11,
2004, No 4, p. 10. |
|
TORTORICI, A. J.: Maximizing Marketing Communication throught Horizontal and Vertical Orchestration. Public Relations Quaterly,
36, 1991, No. 1. |
|
TOTH, E. L.:
Public Relations Values in the New Millenium. Special Issue of Public
Relations Research. 2000. |
|
TOTH, E. L - HEATH, R. L.,
(Eds): Rhetorical and Critical Approaches to Public Relations. Hillsdale, NJ, Lawrence Erlbaum Associates
1992. |
|
TOURANGEAU, R. - RIPS, L. -
RASINSKI, K.: The Psychology of Survey Response. Cambridge
University Press, 2000. |
|
TRANCU, P.: The Future of Corporate Public Relations in the Wake of the "Mani Pulite" Investigation. Intern. Public Relations
Review, 16, 1993, No 4, s. 17-18. |
|
TRAVERSE-HEALY, T.: Public Relations and Propaganda - Values Compared. IPRA Gold Paper No 6, 1988. |
|
TRAVERSE-HEALY, T., O.B.E.: Riding Point. Hall of Fame Award Lecture presented to the Arthur W. Page Society Annual Meeting.
Orlando, FL, September 16, 1990. |
|
TRAVERSE-HEALY, T.: 21st Century - Issues & Trends. Frontline21, 2000, October-November, p. 5-13. |
|
TREVINO, L. K. - NELSON, K.
A.: Managing Business Ethics: Straight Talk About How to Do It Right.
3rd ed. New York. John Wiley & Sons. 2004. |
|
Trh public relations na Slovensku ovplyvňuje celková ekonomická situácia. Trend, príloha Trend Top 2000. 10, 2000, No 22,
p. 41. |
|
Trials of War Criminals before the Nurenberg Military Tribunal, volumes 7 and 8, Case Six, U.S. v. Krauch, The I.G. Farben Case.
Washington, DC, Government Printing Office 1963. |
|
TROUT, J. - RIVKIN, S.:
Differentiate or Die. New York. John Wiley. 2000. |
|
TUCKER, K. - BROOM, G.: Managing Issues Acts as Bridge to Strategic Planning. Public Relations Journal, 49, No. 11
(November 1993). |
|
TUCKER, K. . DERELIAN, D.: Public Relations Writing: A Planned Approach for Creating Results. Englewood Cliffs, NJ, Prentice-Hall
1989. |
|
TUCKER, K. . DERELIAN, D. - ROUNER, D.: Public Relations Writing: An Issue-Driven Behavioral Approach. 3rd ed. Englewood Cliffs,
NJ, Prentice-Hall 1997. |
|
TULLER, M. N. - CANTARELLA, G. M. (ed.): The Foundation Directory - 1997 Edition. New York, The Foundation Center 1997. |
|
TURK, J. V.: Information Subsidies and Media Content: A Study of Public Relations Influence on the News. Journalism Monographs,
100, December 1986. |
|
TVRDOŇ, E.: Text a štýl reklamy v periodickej tlači. Bratislava, Epos 1999. 272 s. |
|
Two RF Employees Charged by SEC. Jack O´Dwyer´s Newsletter, 30, 1997, No. 13, p. 7. |
|
TYE, L.: The Father of
Spin: Edward L. Bernays and the Birth of Public Relations. New York. Henry
Holt. 2001. |
|
|
Periodiká
|