T

 

Literatúra je zoradená podľa abecedy. Kliknite na príslušné písmeno a otvorí sa vám osobitná stránka.

A B C D E F G H CH I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

DOMOV

bullet 
TAHA, D. – ŠMEJKAL, P. – MÔCIKOVÁ, R.: Public relations. Dostali ste za úlohu usporiadať tlačovú konferenciu, zlepšiť vzťahy s novinármi, skvalitniť reputáciu vašej spoločnosti v očiach verejnosti či pripraviť mediálnu analýzu a neviete ako na to? Nezostáva vám nič iné, ako začať si s public relations. - Stratégie – príloha Marketing & Media, 11, 2004, No 8, p. 64.YLOR, J. H.: Rip Van Weyerhaeuser. Forbes 148, 1992, No. 10.
bullet 

TEDLOW, R. S.: Keeping the Corporate Image: Public Relations and Business, 1900-1950. Greenwich. CT. JAI Press. 1979.

bullet 
TEIXEIRA, R. A.: Turnout in the 1992 Election. Brookings Review, 11, 1993, No. 2.
bullet 
Ten Tips on How  to Get Your VNR Aired. Communication World, 9, 1992, No. 9.
bullet 

TETTINGER, M. – BORČIN, J.: Správa pre lobistov: Pravidlá hry sú na svete. Za porušenie zákona o lobingu hrozí miliónová pokuta, ktorá by sa mohla ešte zvýšiť. Hospodárske noviny, 13, 2005, No 51, p. 1.

bullet 

TETTINGER, M.: Reklama na Slovensko: Milióny bez kontroly. Hospodárske noviny, 13, 2005, p. 1.

bullet 
TETTINGER, M.: Nový zákon o lobingu má sprehľadniť tvorbu zákonov. Hrubala: Robiť reštriktívne opatrenia a vytvárať zoznamy lobujúcich nemá zmysel. Hospodárske noviny, 11, 2003, No 216, p. 2.
bullet 
TETTINGER, M.: Lobisti v pozadí reforiem: Pravidlá hry sú sporné. Hovorca Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR Martin Danko nepozná žiadneho nezávislého experta. Hospodárske noviny, 12, 2004, No 96, p. 2.
bullet 
The Changing Role of Today´s Communicator. Communication World, 9, 1992, No. 6.
bullet 
The Chronicle of Philanthropy, June 12, 1998.
bullet 
The European Public Affairs Directory 1998. 8th ed. Brussels, Landmarks sa/nv. 416 s. - http://www.landmarks.be
bullet 
The Evolution of Public Relations Education and the Influence of Globalisation. IPRA Gold Paper No 12, 1997.
bullet 
The Executive Speechmaker: A Systems Approach. New York, Foundation for Public Relations Research and Education 1980.
bullet 
The Media and Women Without Apology. The Freedom Forum Media Studies Journal, 1993, Winter / Spring.
bullet 
The State of Corporate Communications. Corporate Reputation Watch. Yankelowich Partners, October 1997.
bullet 
THEBERGE, L. J. (ed.): TV Coverage of the Oil Crises: How Well Was the Public Served? Washington, DC, Media Institute 1982.
bullet 
THEIZLOVÁ – MAREKOVÁ, D.: Chce to jasné slová. Z niektorých briefov je na prvý pohľad čitateľné, že ďalšia spolupráca klienta a PR agentúry bude asi taká príjemná, ako návšteva u zubára. Brífovanie však nemusí byť nočnou morou. – Stratégie, 11, 2004, No 8, p. 14.
bullet 
THILL, J. V. - BOVEE, C. L.: Excellence in Business Communication. 5th ed. New York. McGraww-Hill. 2000.
bullet 
THIRY, K.: Tri pohľady na PR. 23. septembra, v prvý deň na veľtrhu Intermedia, sa konal seminár venovaný PR. Stratégie, 1998, No.10, p.14.
bullet 
THOMPSON, L. Jr.: The Fight for Good Governance. Harvard Business Review, 71, 1993, No. 1.
bullet 
THOMPSON, J. P., Enforcing the Code of Conduct, NYSE Magazine, January 2006, 23.
bullet 
THOMPSON, W.: Targeting the Message: A Receiver-Centered Process of Public Relations Writing. New York, Longman 1996.
bullet 
THOMSEN, M.: Briefings: Church Distances Its Name from Waco Cult. Public Relations Journal, 49, 1993, No. 8.
bullet 
TILLY, Ch.: Half a Job: Bad and Good Part-Time Jobs in a Changing Labor Market. Philadelphia, Temple University Press 1996.
bullet 
TOFFLER, A.: The Third Wave. New York, Bantam Books 1980.
bullet 
TOMAN, M. (2007) Intuitivní marketing. 2. vyd. Praha : Management Press. 140 s. ISBN 978-80-7261-165-2
bullet 
TOMAN, M. (2006) Intuitivní reklama. Praha : Management Press. 140 s. ISBN 80-7261-139-9
bullet 

TOMAN, M.: Korupcia či lobing? Vysvetlite mi rozdiel. SME, 12, 2004, No 223, p. 14.

bullet 
TOMAS, O. – TOMÁNEK, M.: Sponzorský projekt UNESCO – maximalizace využití komunikačního mixu. Strategie, 1999, No 5, p.18.
bullet 
Top dvacet PR agentur za rok 1996. Strategie news 1997, No 21, s. 1.
bullet 
TOP 2000 PR agentúry podľa income fee. Stratégie – príloha TOP 2000, 8, 2001, No 3, p.50.
bullet 

TOP PR projekty 2004. Ktorý z PR projektov realizovaných vašou agentúrou v roku 2004 hodnotíte ako najvýznamnejší? Stratégie – príloha Podlinkové aktivity, 12, 2005, No 4, p. 14.

bullet 
TOP projekty public relations. Public relations agentúr sme sa opýtali, ktorý z PR projektov realizovaných v roku 2002 považujú za najvýznamnejší. Stratégie – príloha Stratégie plus – Podlinkové aktivity, 10, 2003, No 4, p. 12.
bullet 
TOP PR agentúry v Česku a na Slovensku. Stratégie, 1999, No 4, p.14.
bullet 
TOP public relations agentúry podľa honorárov za PR služby v roku 1998. Stratégie, príloha TOP 98 v slovenskej reklame, 1999, No 3, p.18.
bullet 
TOP public relations agentúry podľa čistých prijatých honorárov za PR služby v roku 1999. Stratégie, príloha TOP 99 v slovenskej reklame, 2000, No 3, p.26.
bullet 

TOP 2004 public relations agentúry. Stratégie – príloha TOP 2004 v slovenskej reklame, 12, 2005, No 5, p. 32.

bullet 
TOP 2002 public relations agentúry. Stratégie – príloha Top 2002 v slovenskej reklame, 10, 2003, No 3, p.32.
bullet 
TOP 2002 PR agentúry podľa čistých prijatých honorárov za PR služby. Stratégie – príloha Almanach reklamy a médií na Slovensku 2003, 10, 2003, No 5, s. 12.
bullet 
TOP 2003 public relations agentúry. Stratégie – príloha TOP 2003 v slovenskej reklame, 11, 2004, No 4, p. 36.
bullet 
TOP projekty public relations. Ktorý z realizovaných PR projektov hodnotíte v roku 2003 ako najvýznamnejší? Stratégie – príloha Podlinkové aktivity, 11, 2004, No 4, p. 10.
bullet 
TORTORICI, A. J.: Maximizing Marketing Communication throught Horizontal and Vertical Orchestration. Public Relations Quaterly, 36, 1991, No. 1.
bullet 
TOTH, E. L.: Public Relations Values in the New Millenium. Special Issue of Public Relations Research. 2000.
bullet 
TOTH, E. L - HEATH, R. L., (Eds): Rhetorical and Critical Approaches to Public Relations. Hillsdale, NJ, Lawrence Erlbaum Associates 1992.
bullet 
TOURANGEAU, R. - RIPS, L. - RASINSKI, K.: The Psychology of Survey Response. Cambridge University Press, 2000.
bullet 
TRANCU, P.: The Future of Corporate Public Relations in the Wake of the "Mani Pulite" Investigation. Intern. Public Relations Review, 16, 1993, No 4, s. 17-18.
bullet 
TRAVERSE-HEALY, T.: Public Relations and Propaganda - Values Compared. IPRA Gold Paper No 6, 1988.
bullet 
TRAVERSE-HEALY, T., O.B.E.: Riding Point. Hall of Fame Award Lecture presented to the Arthur W. Page Society Annual Meeting. Orlando, FL, September 16, 1990.
bullet 
TRAVERSE-HEALY, T.: 21st Century - Issues & Trends. Frontline21, 2000, October-November, p. 5-13.
bullet 
TREVINO, L. K. - NELSON, K. A.: Managing Business Ethics: Straight Talk About How to Do It Right. 3rd ed. New York. John Wiley & Sons. 2004.
bullet 
Trh public relations na Slovensku ovplyvňuje celková ekonomická situácia. Trend, príloha Trend Top 2000. 10, 2000, No 22, p. 41.
bullet 
Trials of War Criminals before the Nurenberg Military Tribunal, volumes 7 and 8, Case Six, U.S. v. Krauch, The I.G. Farben Case. Washington, DC, Government Printing Office 1963.
bullet 
TROUT, J. - RIVKIN, S.: Differentiate or Die. New York. John Wiley. 2000.
bullet 
TUCKER, K. - BROOM, G.: Managing Issues Acts as Bridge to Strategic Planning. Public Relations Journal, 49, No. 11 (November 1993).
bullet 
TUCKER, K. . DERELIAN, D.: Public Relations Writing: A Planned Approach for Creating Results. Englewood Cliffs, NJ, Prentice-Hall 1989.
bullet 
TUCKER, K. . DERELIAN, D. - ROUNER, D.: Public Relations Writing: An Issue-Driven Behavioral Approach. 3rd ed. Englewood Cliffs, NJ, Prentice-Hall 1997.
bullet 
TULLER, M. N. - CANTARELLA, G. M. (ed.): The Foundation Directory - 1997 Edition. New York, The Foundation Center 1997.
bullet 
TURK, J. V.: Information Subsidies and Media Content: A Study of Public Relations Influence on the News. Journalism Monographs, 100, December 1986.
bullet 
TVRDOŇ, E.: Text a štýl reklamy v periodickej tlači. Bratislava, Epos 1999. 272 s.
bullet 
Two RF Employees Charged by SEC. Jack O´Dwyer´s Newsletter, 30, 1997, No. 13, p. 7.
bullet 
TYE, L.: The Father of Spin: Edward L. Bernays and the Birth of Public Relations. New York. Henry Holt. 2001.
   

Periodiká

bullet 
The National Business Employment Weekly. New York, Dow Jones and Company, Inc. www.nbew.com
bullet 

The Public Relations Strategist. Public Relations Society of America. New York - http://www.prsa.org/Intelligence/TheStrategist/Issues

 

Literatúra je zoradená podľa abecedy. Kliknite na príslušné písmeno a otvorí sa vám osobitná stránka.

A B C D E F G H CH I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

DOMOV