N

 

Literatúra je zoradená podľa abecedy. Kliknite na príslušné písmeno a otvorí sa vám osobitná stránka.

A B C D E F G H CH I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

DOMOV

bullet 
Na bratislavskej radnici nové informačné centrum. Sme 16.3.2000.
bullet 
NADEL, S. F.: Foundations of Social Anthropology. London, Cohen and West 1951.
bullet 
Najsilnejší globálni hráči v public relations. Stratégie, 2000, No 11, p.14.
bullet 
Na jeseň mestská biblia. Pravda, 8, 1998, No.152, p.V.
bullet 
NAGER, N. R. - ALLEN, T. H.: Public Relations Management by Objectives. Lanham, MD, University Press of America 1984.
bullet 
NAGER, N. R. - TRUITT, R. H.: Strategic Public Relations Counseling. New York Longman 1987.
bullet 
NAISBITT, J.: Megatrends: Ten New Directions Transforming Our Lives. New York, Warner Books 1982.
bullet 
NAISBITT, J. - ABURDENE, P.: Megatrends 2000: Ten New Directions for the 1990s. New York, William Morrow and Co. 1990.
bullet 
Najväčšie public relations agentúry v SR (podľa honorárov za PR služby za rok 1999). Trend – príloha Trend top 2000 – Čísla o podnikoch a trhoch, 10, 2000, No 45, p.69.
bullet 
NALLY, M. (ed.): International Public Relations in Practice. First Hand Experience of 14 Professionals. London, Kogan Page 1991. 214 s.
bullet 
NARISETTI, R.: Anatomy of a Food Fight: The Olestra Debate. The Wall Street Journal, July 31, 1996, p. B1.
bullet 
Návrat k TOP PR agentúr ´98. Stratégie, 2000, No 2, p. 17.
bullet 
NEDEFF, J.: The Bottom Line Beckons: Quantifying Measurement in Public Relations. Journal of Corporate Public Relations North Western University, 1996-1997.
bullet 
NEGROPONTE, N.: Being Digital. New York, Vintage Books 1995.
bullet 
NELSON, D. W.: Who Speaks for the President? The White House Press Secretary from Cleveland to Clinton. Syracuse, NY, Syracuse University Press 1998.
bullet 
NELSON, H.: Training for Public Relations. Public Relations Journal, 12, 1956, No. 9.
bullet 

Neopublic v sieti Porter Novelli. Sieť Porter Novelli uzatvorila s PR agentúrou Neopublic dohodu o používaní obchodnej značky, čím ďalej posilnila svoju prítomnosť v regióne strednej Európy. – Stratégie, 12, 2005, No 1, p. 12.

bullet 
NEVINS, A.: The Constitution Makers and the Public, 1785-1790. New York, Foundation for Public Relations Research and Education 1962.
bullet 
News Is Stacked Up at Wall St. Journal. Jack O´Dwyer´s Newsletter, August 26, 1992, p. 4.
bullet 
NEWSOM, D. - CARRELL, B.: Public Relations Writing: Form and Style. 3rd ed. Belmont, CA, Wadsworth Publishing Company 1991.
bullet 
NEWSOM, D. - J. VanSlyke T. - KRUCKEBERG, D.: This is PR: The Realities of Public Relations. 7th ed. Stamford, CT, Thomson Advantage Books. 2003..
bullet 

NĚMEC P.: Public relations: komunikace v konfliktních a krizových situacích. Praha: Management Press, 1999. 125 s.

bullet 
NĚMEC, P.: Komunikace korporací. Praha: Vysoká škola ekonomická 1999.
bullet 
NĚMEC, P.: Public relations. Zásady komunikace s veřejností. Praha, Management Press 1993. 114 s.
bullet 
NĚMEC, P.: Komunikace na rozcestí. Příspěvek do diskuze, která možno ještě ani nezačala. Marketing Magazín, 1998, No.2, p.12.
bullet 
NĚMEC, P.: Konflikt, krize, katastrofa. Krizová komunikace je pokračováním komunikace normální, jen v nenormální situaci. Marketing Magazín, 1998, No.6, p.20.
bullet 
NI, Ch. - CULBERTSON, H.: International Public Relations. A Comparative Analysis. Hillsdale. NJ. Lawrence Erlbaum Associates. 1996.
bullet 
NICKLIN, J. L.: Charitable GIvings Rises 6.4%; Educations Gets $14 Billion. The Chronicle of Higher Education, 39, 1993, N. 38.
bullet 
NITTMANN, I.: Záujemcovia o public relations majú už k dispozícii internetovské diskusné fórum. Národná obroda, 8, 1997, No 164, p. 5.
bullet 
NITTMANN, I.: O public relations a význame tejto profesie možno diskutovať na Iternete už aj v angličtine. Národná obroda, 8, 1997, No 181, p. 5.
bullet 
NITTMANN, I.: Bez komunikácie je prestavba firmy vopred odsúdená na neúspech. Národná obroda, 9, 1998, No.151, p.5.
bullet 
NITTMANN, I.: Asociácia public relations SR inovovala svoju stránku na internete. Národná obroda, 9, 1998, No.157, p. 5.
bullet 
NITTMANN, I.: Veľké slovenské podniky si už jednoznačne uvedomujú význam public relations a potenciál tejto sféry začínajú objavovať už i menšie spoločnosti. PR sú najmä vzťahy, ktoré vytvárajú pozíciu firmy či osobnosti na trhu. Národná obroda, 9, 1998, No.226, p.5.
bullet 
NITTMANN, I.: Vzťahy s verejnosťou sa nedajú merať v kilometroch štvorcových, ich cieľom je tvorba, úprava a ochrana životného prostredia zákazníka. Málo využívanou formou komunikácie s  verejnosťou sú v SR riadené udalosti. Národná obroda, 9, 1998, No.262, p.5.
bullet 
NITTMANN, I.: Každá firma má rada pozitívnu publicitu v médiách, máloktorá však vie, často ani ich PR agentúry, čo je vlastne vstupenkou do médií. Na okrúhlom stole o etike v public relations sa hovorilo o vzťahoch agentúra – novinár – vydavateľ. Národná obroda, 10, 1999, No 22, p.5.
bullet 
NÍZKA, H.: Priamy marketing. Bratislava. Iura Edition, 2007. 148 s.
bullet 
NOBLE, B. P.: Organizing the Future. Harvard Business Review, 71, 1993, No. 4.
bullet 
NOBLE, P.: A Proper Role for Media Evaluation. Internat. Public relations Academic Review., No 1. Internat. Public Relations review, 18, 1995, No 1.
bullet 
NOCERA, J.: For All Its Cost, Sarbanes-Oxley is Working. New York Times, December 3, 2005, C1.
bullet 
NOCERA, J.: Living in the Enron Dream World. New York Times. December 17, 2005. C1-12.
bullet 
NOELLE-NEUMANN, E.: The Spiral of Silence: A Theory of Public Opinion. Journal of Comunnication, 24, 1974, No. 2. p. 43-51.
bullet 
NOELLE-NEUMANN, E.: The Spiral of Silence: Public Opinion - Our Social Skin. Chicago, Universtity of Chicago Press 1984.
bullet 
NORMAN, H.: Effective industrial marketing. Business-to-business marketing of goods and services. 1994, s. 306.
bullet 
NORMAN, R. N. - ALLEN, T. H.: Public Relations Management by Objectives. New York. Longman Publishing Group. 1984.
bullet 
Nové trendy v PR. Stratégie, 1997, No 12, p. 18.
bullet 
NUIRY, O. - WHISLER, K.: The 1997 National Hispanic Media Directory. Carlsbad, CA, WPR Publishing 1997. 315 s.

 

Literatúra je zoradená podľa abecedy. Kliknite na príslušné písmeno a otvorí sa vám osobitná stránka.

A B C D E F G H CH I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

DOMOV