N
Literatúra je zoradená podľa abecedy. Kliknite na príslušné písmeno a otvorí sa vám osobitná stránka.
A
B C
D E
F G
H
CH I
J K
L
M N
O P
Q
R S
T U
V
W X
Y Z
DOMOV
|
Na bratislavskej radnici nové informačné centrum. Sme 16.3.2000. |
|
NADEL, S. F.: Foundations of Social Anthropology. London, Cohen and West 1951. |
|
Najsilnejší globálni hráči v public relations. Stratégie, 2000, No 11, p.14. |
|
Na jeseň mestská biblia. Pravda, 8, 1998, No.152, p.V. |
|
NAGER, N. R. - ALLEN, T. H.: Public Relations Management by Objectives. Lanham, MD, University Press of America 1984. |
|
NAGER, N. R. - TRUITT, R. H.: Strategic Public Relations Counseling. New York Longman 1987. |
|
NAISBITT, J.: Megatrends: Ten New Directions Transforming Our Lives. New York, Warner Books 1982. |
|
NAISBITT, J. - ABURDENE, P.: Megatrends 2000: Ten New Directions for the 1990s. New York, William Morrow and Co. 1990. |
|
Najväčšie public relations agentúry v SR (podľa honorárov za PR služby za rok 1999). Trend – príloha Trend top 2000 –
Čísla o podnikoch a trhoch, 10, 2000, No 45, p.69. |
|
NALLY, M. (ed.): International Public Relations in Practice. First Hand Experience of 14 Professionals. London, Kogan Page 1991.
214 s. |
|
NARISETTI, R.: Anatomy of a Food Fight: The Olestra Debate. The Wall Street Journal, July 31, 1996, p. B1. |
|
Návrat k TOP PR agentúr ´98. Stratégie, 2000, No 2, p. 17. |
|
NEDEFF, J.: The Bottom
Line Beckons: Quantifying Measurement in Public Relations. Journal of
Corporate Public Relations North Western University, 1996-1997. |
|
NEGROPONTE, N.: Being Digital. New York, Vintage Books 1995. |
|
NELSON, D. W.: Who Speaks for the President? The White House Press Secretary from Cleveland to Clinton. Syracuse, NY, Syracuse
University Press 1998. |
|
NELSON, H.: Training for Public Relations. Public Relations Journal, 12, 1956, No. 9. |
|
Neopublic v sieti Porter Novelli. Sieť Porter
Novelli uzatvorila s PR agentúrou Neopublic dohodu o používaní obchodnej
značky, čím ďalej posilnila svoju prítomnosť v regióne strednej Európy. –
Stratégie, 12, 2005, No 1, p. 12. |
|
NEVINS, A.: The Constitution Makers and the Public, 1785-1790. New York, Foundation for Public Relations Research and Education
1962. |
|
News Is Stacked Up at Wall St. Journal. Jack O´Dwyer´s Newsletter, August 26, 1992, p. 4. |
|
NEWSOM, D. - CARRELL, B.: Public Relations Writing: Form and Style. 3rd ed. Belmont, CA, Wadsworth Publishing Company 1991. |
|
NEWSOM, D. - J. VanSlyke T. - KRUCKEBERG, D.: This is PR: The Realities of Public Relations.
7th ed. Stamford, CT, Thomson Advantage Books. 2003.. |
|
NĚMEC P.: Public relations: komunikace v konfliktních a krizových
situacích. Praha:
Management Press, 1999. 125 s. |
|
NĚMEC, P.:
Komunikace korporací. Praha: Vysoká škola ekonomická 1999. |
|
NĚMEC, P.: Public relations. Zásady komunikace s veřejností. Praha, Management Press 1993. 114 s. |
|
NĚMEC, P.: Komunikace na rozcestí. Příspěvek do diskuze, která možno ještě ani nezačala. Marketing Magazín,
1998, No.2, p.12. |
|
NĚMEC, P.: Konflikt, krize, katastrofa. Krizová komunikace je pokračováním komunikace normální, jen v nenormální
situaci. Marketing Magazín, 1998, No.6, p.20. |
|
NI, Ch. - CULBERTSON, H.:
International Public Relations. A Comparative Analysis. Hillsdale. NJ.
Lawrence Erlbaum Associates. 1996. |
|
NICKLIN, J. L.: Charitable GIvings Rises 6.4%; Educations Gets $14 Billion. The Chronicle of Higher Education, 39, 1993,
N. 38. |
|
NITTMANN, I.: Záujemcovia o public relations majú už k dispozícii internetovské diskusné fórum. Národná
obroda, 8, 1997, No 164, p. 5. |
|
NITTMANN, I.: O public relations a význame tejto profesie možno diskutovať na Iternete už aj v angličtine. Národná
obroda, 8, 1997, No 181, p. 5. |
|
NITTMANN, I.: Bez komunikácie je prestavba firmy vopred odsúdená na neúspech. Národná obroda, 9,
1998, No.151, p.5. |
|
NITTMANN, I.: Asociácia public relations SR inovovala svoju stránku na internete. Národná obroda, 9,
1998, No.157, p. 5. |
|
NITTMANN, I.: Veľké slovenské podniky si už jednoznačne uvedomujú význam public relations a potenciál tejto sféry
začínajú objavovať už i menšie spoločnosti. PR sú najmä vzťahy, ktoré vytvárajú pozíciu firmy či osobnosti na trhu. Národná obroda, 9, 1998, No.226, p.5. |
|
NITTMANN, I.: Vzťahy s verejnosťou sa nedajú merať v kilometroch štvorcových, ich cieľom je tvorba, úprava
a ochrana životného prostredia zákazníka. Málo využívanou formou komunikácie s verejnosťou sú v SR riadené udalosti. Národná obroda, 9, 1998, No.262,
p.5. |
|
NITTMANN, I.: Každá firma má rada pozitívnu publicitu v médiách, máloktorá však vie, často ani ich PR
agentúry, čo je vlastne vstupenkou do médií. Na okrúhlom stole o etike v public relations sa hovorilo o vzťahoch agentúra – novinár – vydavateľ. Národná obroda, 10,
1999, No 22, p.5. |
|
NÍZKA, H.: Priamy
marketing. Bratislava. Iura Edition, 2007. 148 s. |
|
NOBLE, B. P.: Organizing the Future. Harvard Business Review, 71, 1993, No. 4. |
|
NOBLE, P.: A Proper Role for Media Evaluation. Internat. Public relations Academic Review., No 1. Internat. Public Relations
review, 18, 1995, No 1. |
|
NOCERA, J.: For All
Its Cost, Sarbanes-Oxley is Working. New York Times, December 3,
2005, C1. |
|
NOCERA, J.: Living in
the Enron Dream World. New York Times. December 17, 2005. C1-12. |
|
NOELLE-NEUMANN, E.: The Spiral of Silence: A Theory of Public Opinion. Journal of Comunnication, 24, 1974, No. 2. p.
43-51. |
|
NOELLE-NEUMANN, E.: The Spiral of Silence: Public Opinion - Our Social Skin. Chicago, Universtity of Chicago Press 1984. |
|
NORMAN, H.: Effective industrial marketing. Business-to-business marketing of goods and services. 1994, s. 306. |
|
NORMAN, R. N. - ALLEN, T.
H.: Public Relations Management by Objectives. New York. Longman
Publishing Group. 1984. |
|
Nové trendy v PR. Stratégie, 1997, No 12, p. 18. |
|
NUIRY, O. - WHISLER, K.: The 1997 National Hispanic Media Directory. Carlsbad, CA, WPR Publishing 1997. 315 s. |
|