P

 

Literatúra je zoradená podľa abecedy. Kliknite na príslušné písmeno a otvorí sa vám osobitná stránka.

A B C D E F G H CH I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

DOMOV

bullet 
PACE, R. W.: Organizational Communication: Foundations for Human Resource Development. Englewood Cliffs, NJ, Prentice-Hall 1983.
bullet 
PAGANO, B. - PAGANO, E. - LUNDIN, S.: The Transparency Edge: How Credibility Can Make or Break You in Business. New York. McGraw-Hill. 2003.
bullet 
PAISLEY, W. J.: Public Communication Campaigns: The American Experience. In: Public Communication Campaigns. 2nd ed. (ed.) RICE, R. E. - ATKIN, Ch. K. Newbury Park, CA, Sage Publications 1989.
bullet 
PALUSZEK, J. L.: Editorial Note: Defining Terms. In: Practical Public Affairs. ed. Dennis.
bullet 
PALUSZEK, J. L.: Public Relations Students: Today Good, Tomorrow Better. The Public Relations Strategist. Winter 2000. p. 27.
bullet 
PAN-LENER, R.: There´s Room to Grow. Government Communications, March 1992.
bullet 
PARADIS, G. W. - SMALL, F. and Information Mapping´s Team ISO: Demystifying ISO 9000. Reading, MA, Addison-Wesley Publishing Company 1996.
bullet 

PARDUBSKÝ, L.: Z lobingu sa stane legálne zamestnanie. Národná obroda, 16, 2005, No 122, p. 1.

bullet 
PARENTI, M.: Inventing Reality: The Politics of the Mass Media. New York, St. Martin´s Press 1986.
bullet 
PARRINGTON, V.: Main Currents in American Thought. New York, Harcourt Brace Jovanovich 1930.
bullet 
PAVELKA, V.: Ověřte své předpoklady. Strategie, 1997, No 10, p. 18.
bullet 
PAVELKA, V.: Public relations vstoupilo do 21. století. Strategie, 1999, No 11, p. 26.
bullet 
PAVLIK, J. V.: New Media and the Information Superhighway. Needham Heights, MA, Allyn & Bacon 1996.
bullet 
PAVLIK, J. V.: Public Relations: What Research Tells Us. Newbury Park, CA : Sage Publications, 1987.
bullet 
PAYNE, A.: The essence of services marketing. 1993, 253 s.
bullet 
Pálková, S.: PR agentúry musia klientom sľubovať aj počty zverejnených tlačových správ. Pri krízovej komunikácii majú úspech tí, ktorí vedia sprostredkovať množstvo ďalších informácií a súvislostí. Trend, 11, 2001, No 47, p.21A.
bullet 
PÁLKOVÁ, S.: Úrad vlády sa cíti aj na marketingového stratéga. Kritériom na výber reklamných agentúr bude vyplnený dotazník. Trend, 13, 2003, No 6, p.40.
bullet 
PÁLKOVÁ, S.: Proeurópsku kampaň nasleduje proatlantická mediálna ofenzíva. Vládni politici referendum o NATO odmietajú, prípravy podpornej kampane však už začali. Náklady na ňu sú porovnateľné s peniazmi určenými na podporu vstupu do únie. Trend, 13, 2003, No 10, p.42.
bullet 
PÁLKOVÁ, S.: Piáristi majú čo doháňať nielen na Slovensku. Novinári uprednostňujú prijímanie tlačových správ mailom do vlastnej schránky. Trend, 13, 2003, No 35, p. 27.
bullet 
PEARCE, W. B. - CRONEN, V.: Communication, Action, and Meaning: The Creation of Social Realities. New York. Praeger. 1980.
bullet 
PEARSON, Ch. M. - CLAIR, J. A.: Reframing Crisis Management. Academy of Management Review, 23, 1998, No. 2.
bullet 
PEARSON, R.: Perspectives on Public Relations History. Public Relations Review, 16, 1990, No. 3, p. 27-38.
bullet 
PEDERSEN, W. (ed.): Leveraging State Government Relations. Washington, DC, Public Affairs Council 1990.
bullet 
PERLOFF, R. M.: Political Communication: Politics, Press, and Public in America. Mahwah, NJ, Lawrence Erlbaum Associates 1997.
bullet 
PERLOFF, R. M.: The Dynamics of Persuasion: Communication and Attitudes in the 21st Century. 2nd ed,. Mahwah. NJ. Lawrence Erlbaum Associates. 2003.
bullet 
Peter Hausmann, Government Spokesman and Head of The Press and Information Office of The Federal Government Since March 1995. Deutschland, Magazine On Politics, Culture, Business and Science, No 5, November 1995, p. 6-9.
bullet 
PETERS, T. J. - WATERMAN, R. H. Jr.: In Search of Excelence. New York, Harper and Row 1982.
bullet 
PETERSEN, B. K. - MARTIN, H. J.: CEO Perceptions of Investor Relations as a Public Relations Function: An Exploratory Study. Journal of Public Relations Research, 8, 1996, No. 3.
bullet 
PETERSON, T.: Magazines in the Twentieth Century. Urbana, University of Illinois Press 1964.
bullet 
PETROV, V.: Keď hovoríme o Public Relations. Profit, 1999, No. 44, p. 49.
bullet 
PETROVICKÁ, S.: PR potrebujú PR. Stratégie, 1999, No 8, p. 15.
bullet 
PETROVICKÁ, S.: Ako zmeniť imidž mesta. Stratégie, 1999, No 11, p. 19.
bullet 
PETTY, R. E. - CACIOPPO, J. T.: The Elaboration Likelihood Model of Persuasion. New York. Academic Press. 1986.
bullet 
PEYSER, M.: Th Ugly Truth. Newsweek, January 23, 2006.
bullet 
PFAU, M. - KENSKI, H. C.: Attack Politics: Strategy and Defense. New York, Praeger 1990. 
bullet 
PHAIR, J. R.: 1992 Education Report Card. Public Relations Journal, 48, 1992, No. 2.
bullet 
PHILIPSEN, G.: The Coordinated Management of Meaning: Theory of Pearce, Cronen, and Associates. Watershed Research Traditions in Human Communication Theory. In: CUST, D. - KOVOCIC, B. (ed.): Albany. NY. State University of New York Press. 1995. p. 13-43.
bullet 
PHILLIPS, D.: Evaluating Press Coverage. London, Kogan Page 1992.
bullet 
PICKARD, G. L.: Bridging the Gap in Joint Venture Communications: Global Public Affairs. Vital Speeches, 53, 1986, No. 5, p. 145-148.
bullet 
PIEKOS, J. M. - EINSIEDEL, E. F.: Roles and Program Evaluation Techniques Among Canadian Public Relations Practitioners. Public Relations Research Anual, 2, 1990.
bullet 
PINCUS, J. D. - RAYFIELD, R. E. - COZZENS, M. D.: The Cief Executive Officer´s Internal Communication Role: A Benchmark Program of Research. Public Relations research Annual, 3, 1991.
bullet 
PINCUS, J. D. - RAYFIELD, R. E. - DeBONIS, J. N.: Transforming CEOs into Chief Communications Officers. Public Relations Journal, 47, 1991, No. 11.
bullet 
PINCUS, J. D.: Changing How Future Managers View Us. The Public Relations Strategist. Spring 1997.
bullet 
Piráti v sieti. Stratégie, 2000, No 10, p.56.
bullet 
Podlinkové agentúry. Stratégie, 1997, No 12, p. 15.
bullet 
Podniky a public relations (sm). Strategie, 1993, No 10, p. 6, 8.
bullet 
PODOLINSKÝ, Š.: Informačná eurokampaň za 124 miliónov je zatiaľ „dobre utajená“. Kompetentní sa hrajú o slovíčka, odborníci nechápavo krútia hlavami a verejnosť zatiaľ na získavanie informácií nemá šancu. Národná obroda, 14, 2003, No 218, p. 2.
bullet 
PODOLINSKÝ, Š.: Infokampaň vlády o Európskej únii za 25 miliónov. Národná obroda, 14, 2003, No 234, p. 2.
bullet 
PODSTUPKA, M. - ŽIAČIKOVÁ, B.: Cesta na trh cez kvapku krvi. Duel, 1997, No 6, s. 40.
bullet 
POHL, G. M.: No Mulligans Allowed: Strategically Plotting Your Public Relations Course. Dubuque. IA. Kendall Hunt Publishers. 2005.
bullet 
POINDEXTER, J. C.: Cyberlaw and E-Commerce. New York : Irwin, McGraw-Hill, 2001.
bullet 
Pokroky lobbyingu v Čechách. APRA. Strategie news 1999, No 23, p. 4.
bullet 
POLLOCK, E. J.: Order in the Boardroom: Lawyers Rise to CEO. The Wall Street Journal, 1996, September 11, p. B1.
bullet 
POPCORN, F.: The Popcorn Report. New York, Doubleday Currency 1991.
bullet 
POPOFF, F.: The Incredible Shrinking World. The Point Is..., 1989, No. 127. Midland, MI, Dow Chemical Company.
bullet 
POSPÍŠIL, P.: Efektivní public relations a media relations. Praha, Computer Press 2003, 172 s.
bullet 
POWELL III, A. C.: The Global TV News Hour. In: World Media issue of Gannett Center Journal, 4, 1990, No. 4.
bullet 

Požiadavky na PR agentúry sa rôznia. Hospodárske noviny, 13, 2005, No 71, p. 6.

bullet 
PR agentúra Mozaic prichádza. Stratégie, 8, 2001, No 2, p.12.
bullet 
PR ako fenomén 21. storočia. Stratégie, 1998, No.12, p.12.
bullet 
PR manažér v praxi? Stratégie, 1999, No 2, p.13.
bullet 
PR potrebujú lepšie PR. Stratégie – príloha Postskriptum/Podlinkové aktivity, 2000, No 4, p.8.
bullet 
PRAHALAD, C. K. - RAMASWAMY, V.: Budoucnost konkurence. Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem. Praha : Management Press 2008. 280 s.
bullet 
PRaktik pre všetkých, čo radi komunikujú. Marketing Magazine, 2002, No 8, p.12.
bullet 
PRATT, C. A.: First Amendment Protection for Public Relations Expression: The Applicability and Limitations of the Commercial and Corporate Speech Models. Public Relations Research Annual, 2, 1990, p. 207.
bullet 
PRATT, C. B.: The 40-Year Tobacco Wars: Giving Public Relations a Black Eye? Public Relations Quarterly, 42, 1997-98, No. 4, p. 5-10.
bullet 
PRESTON, I. L.: The Great American Blow-Up: Puffery in Advertising and Selling. rev. ed. Madison, University of Wisconsin Press 1996.
bullet 
Prehľad agentúr v oblasti podlinkových aktivít 2002. Public relations agentúry. Stratégie – príloha Stratégie plus – Podlinkové aktivity, 10, 2003, No 4, p. 30
bullet 
Prehľad public relations agentúr 1998. Stratégie - príloha Postskriptum/Podlinkové aktivty, 1999, No 12, p. 10.
bullet 
Prehľad public relations agentúr 1999. Stratégie – príloha Postskriptum/Podlinkové aktivity, 2000, No 4, p.9.
bullet 
Prehľad public relations agentúr 2000. Stratégie – príloha Podlinkové aktivity, 8, 2001, No 4, p.10.
bullet 
PRICE, Ch.: ATTACK of the Radio Talk-Show Hosts. California Journal, 20, 1989, No. 9.
bullet 
PRICE, V. - HUANG, L. - TEWKSBURY, D.: Third-Person Effects of News Coverage: Orientation toward Media. Journalism & Mass Communication Quarterly, 74, 1997, No. 3.
bullet 
PRIDE, W. M, FERRELL, O. C. (2006) Marketing. Concepts and Strategies. Boston, New York : Houghton Mifflin Company.
bullet 
Prieskumy v PR. Stratégie, 2000, No 5, p.14.
bullet 

Pripravuje sa zákon o lobingu. SME, 13, 2005, No 26, p. 3.

bullet 
Profesionál v public relations sa musí vyznačovať čestnosťou, intelektuálnou integritou a lojálnosťou, nesmie pracovať s informáciami, ktoré sú nepravdivé a zavádzajúce. Národná obroda, 9, 1998, No.186, p.14.
bullet 
Profile. San Francisco, International Association of Business Communication and IABC Research Foundation.
bullet 

PROCHÁZKOVÁ, P.: Kremeľ si chce vylepšiť imidž. Vylepšenie obrazu Ruska v zahraničí vyjde štátnu kasu takmer na dve miliardy dolárov ročne. SME, 13, 2005, No 7, p. 10.

bullet 
Případové studie. Strategie, príloha Public relations, 1999, No 2, p.6.
bullet 
Public relations. Zvláštní příloha Strategie, 1994, No 12. 16 s.
bullet 
Public relations. Zvláštní příloha Strategie, 1996, No 1. 16 s.
bullet 
Public relations. Zvláštní příloha Strategie, 1997, No 2. 16 s.
bullet 
Public Relations. Stratégie – príloha Podlinkové aktivity, 1998, No.12, p.14.
bullet 

Public relations agentúry na Slovensku. Trend – príloha Trend Top 2004, 14, 2004, No 45, p. 79.

bullet 
Public relations agentúry na Slovensku. Trend – príloha Trend top 2001, 11, 2001, No 45, p.79.
bullet 
Public relations agentúry. Trend, príloha Trend TOP 1999 v reklame, 9, 1999, No 18, p.40.
bullet 
Public relations agentúry. Trend – príloha Trend Top 2000, 10, 2000, No 22, p.42.
bullet 
Public relations agentúry. Trend – príloha Trend top 2001 – Rok 2000 vo svete reklamy, 11, 2001, No 15, p.37.
bullet 

Public relations agentúry 2004. Stratégie – príloha Podlinkové aktivity, 12, 2005, No 4, p. 28.

bullet 

Public relations agentúry (2004). Trend – príloha Trend Top v reklame, 15, 2005, No 22, p. 33.

bullet 
Public relations agentúry (2002). Trend – príloha Trend top v reklame, 13, 2003, No 23, p. 35.
bullet 
Public relations agentúry 2003. Stratégie – príloha Podlinkové aktivity, 11, 2004, No 4, p. 26.
bullet 
Public relations agentúry (2003). Trend – príloha Trend Top v reklame, 14, 2004, No 22, p. 35.
bullet 
Public relations ako nástroj riadenia firmy. Prístup a stratégia tvorby PR má vychádzať zo zásad a z pravidiel etickej komunikácie. Hospodárske noviny, 7, 1999, No 174, p. K-1.
bullet 
Public relations ako súčasť marketingovej komunikácie. Stratégie, 1997, No 4, s. 12.
bullet 
Public Relations Body of Knowledge. Public Rlations Review, 14, 1988, No. 1, p. 3-39.
bullet 
Public Relations Consultancies - 1998. Marketing, 1998, May 21, p. 33.
bullet 
Public Relations Education - Recommendations and Standards. IPRA Gold Paper No 7, 1990.
bullet 
Public Relations Education in American Colleges and Universities. Public Relations Society of America 1956. Study directed by H. NELSON, chairman of PRSA Education Committee.
bullet 
Public Relations Education in Europe. Survey of programmes with appendix. CERP Education 1999. 528 s.
bullet 
Public Relations Evaluation: Professional Accountability. Gold Paper No 11, November 1994. International Public Relations Association. 40 s.
bullet 
Public Relations in American History (special issue). Public Relations Review, 4, 1978, Fall.
bullet 
Public relations v sieti. Trend, 7, 1997, No 45, p. 14A.

Periodiká

bullet 
PR Magazin - Remagen-Rolandseck (Verlag Rommerskirchen, Nemecko)
bullet 
PR News - Philips Publishing, Inc., 7811 Montrose Road, Potomac, MD 20854, USA
bullet 
PR Planner - Londýn (PR Planner Ltd.)
bullet 
PR Planner - Europe (Media Publishing Ltd.)
bullet 
PR Week - Londýn (Haymarket Marketing Publications Ltd.)
bullet 
PR Week - PR Publications Ltd., 220 Fifth Avenue, New York, NY 10001, USA
bullet 
PR Reporter - PR Publishing Company, Inc., P.O. Box 600, Exeter, NH 03833, USA
bullet 
PROFILE. The Magazine for PR Professionals - Londýn (Henshall Centre)
bullet 
PR Revue - Zürich (Schweizerische PR Gesellschaft)
bullet 
Public Relations - 8-krát ročne vychádzajúce periodikum britského Institute of Public Relations
bullet 
Public Relations Career Opportunities - 24-krát ročne vychádzajúce periodikum Public Relations Society of America s pracovnými príležitosťami pre profesionálov PR. Ďalšie informácie http://www.careeropps.com
bullet 
Public Relations News - New York
bullet 
Public Relations Quarterly - 44 West Market Street, Rhinebeck, NY 12572, USA
bullet 
Public Relations Review - Londýn
bullet 
Public Relations Review - JAI Press Inc., 55 Old Post Road No. 2, P.O. Box 1678, Greenwich, CN 06836, USA (ed. Ray E. Hiebert, College of Journalism, University of Maryland, College Park, MD 20742, USA)
bullet 
Public Relations Strategist - štvrťročník - Public Relations Society of America, 33 Irving Place, new York, NY 10003, USA
bullet 
Public Relations Tactics - New York (PRSA)
bullet 
Public Relations Yearbook - Londýn (PR Consultants Association)

 

 Literatúra je zoradená podľa abecedy. Kliknite na príslušné písmeno a otvorí sa vám osobitná stránka.

A B C D E F G H CH I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

DOMOV